{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
447 visninger | Oprettet:

at sende. {{forumTopicSubject}}

hej alle:) jeg har købt nogleting over nettet og de har fået deres penge. men de skriver hele tiden at de skal nok sende dem den dag eller dagen efter. sendte de penge for 2 uger siden eller sådan noget. så jeg tænker om der er noget man kan gøre? har i nogle ideer? kan man melde dem for snyd eller sådan noget? hjælp mig!:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  at sende.
  • #1   30. okt 2011 hej står i samme problem,, men min mor siger du kan få banken til at udlever adressen når du kender konto nummert så kan man politi anmelde dem.. her for vedkommne som er på HG også en uge mere så går vi til politiet med det, eller dukker op på adressen.

• #2   30. okt 2011 Jeg synes bestemt du skal melde vedkommende, det er virkelig ikke pænt af dem at franarre dig dine penge. Medmindre det drejer sig om et større beløb, gør politiet nok ikke det store ved det, men har de lige pludselig flere sager på samme person tror jeg de tager det alvorligt.

Krydser fingre for du får dine ting eller dine penge tilbage.

• #3   30. okt 2011 Hvorfor er der nogle der skal snyde?? Jeg kan blive så sur, når det sker.
    Jeg er aldrig selv blevet udsat for snyderi og når jeg har solgt noget, så er det blevet sendt samme dag, som pengene er gået ind.

Undskydl det lille sure opstød, men jeg synes bare det er træls når det sker.

• #4   30. okt 2011 det er også meget træls:/ helt ok at du bliver sur!:)

• #6   1. nov 2011 har også det problem, jeg købte noget for 1½ mdr. siden og det er endnu ikke kommet, selv om der er rykket for det mange mange gange, nogle mennesker har bare ikke skam i livet.

• #7   1. nov 2011 ja, sådan har vi det også. men min far har så skrevet til pigen at hvis de ikke er sendt senest idag (vi skrev det i fredags) så hun har haft meget tid og det er over 3 uger siden det er købt. men hvis de ikke er sendt senest idag bliver hun meldt til politiet for bedrageri. for nu er jeg sku træt af det!

Kommentér på:
at sende.

Annonce