Eferlysning - ponyer. {{forumTopicSubject}}
Hejsa...
Kan vi ikke lige samle trådene på efterlysninger af ponyer her?
JEg kunne godt tænke mig at vide hvad der er sket med min lille smukke Chili... muligvis har hun skiftet navn. Ved hendes seneste navn inden salg var Tindals Chili... før der hede hun Chili af Hedegaarden (min ejertid) - jeg solgte hende til en opstalder hos "Tindal" , men de har ikke ønsket at give mig oplysninger om hvor hun er havnet henne...
Hun er et sted mellem 110 og 120cm rød med blis og sok. sød og rar, god børnepony.
Hun skulle efter sigende stadig befinde sig på Sjælland/lollan falster, et sted...
Kender i noget til hendes nye hjem vil jeg meget gerne høre noget...
Jeg er ikke interesseret i at købe hende tilbage, vil bare godt vide hvordan hun har det... hun fik jo en lidt kaotisk start på tilværelsen, og vil derofr gerne være sikker på at hun har fundet stabilitet nu...!
dec 2006
Følger: 116 Følgere: 119 Heste: 10 Emner: 383 Svar: 2.299
apr 2009
Følger: 16 Følgere: 20 Heste: 8 Emner: 39 Svar: 449
mar 2011
Følger: 15 Følgere: 13 Heste: 1 Emner: 18 Svar: 210
Nå, men så må jeg så efterlyse min gamle 'part' fra rideskolen. Han var rideskole hest på Hornsherred Rideskole i ca. 6 år. I sommeren 2009 blev han så byttet væk med to andre ponyer til hestehandleren Lars Frederiksen i Skibby.
Han er haflinger, ved ikke hvad hans rigtige navn er. Han blev kaldt Haff, så han har nok haft et underligt tysk navn. Han var brændemærket på venstre balle, ved ikke hvilket brændemærke det var, men er næsten hundrede procent sikker på at det ikke var et dansk brændemærke.
Han var en lidt besværlig pony. Havde svært ved at stå stille på staldgang, var ikke glad for at få spændt gjorden, og når man skulle op på ham kunne han også finde på at gå sin vej.
Hans aftegn i hovedet er meget ulig andre haflingeres (synes jeg), og han vil være nem at genkende på billeder hvis man ser ham lige for. Har billeder af ham i mit fotoalbum 'Haff <3'
nu har jeg endelig fået taget mig sammen til at prøve at finde ham, så håber at der er nogen der ved noget (:
mar 2008
Følger: 58 Følgere: 57 Heste: 7 Emner: 24 Svar: 798
www.hestegalleri.dk/grupper/efterlysningafhestogpony
der kan de måske hjælpe dig (:
Eferlysning - ponyer.