{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
776 visninger | Oprettet:

Kan westernridning kombi. m. Akademisk og tølt?? {{forumTopicSubject}}

Ja som overskriften udtrykker det så er jeg i det dilemma at jeg har min dejlige ishoppe som jeg jo gerne vil tølte og passe på. Men jeg er godt træt af den alm. klassiske dressur og tanken om at kunne ride sin hest for løs tøjle, selvbærende og for følsomme signaler i diverse dressur øvelser tiltaler mig enormt!
Men kan det overhovedet lade sig gøre både at ride sideførende øvelser for løs tøjle og samtidig lære sin hest at tølte/pas for løs tøjle??? og hvor kan få hjælp og træning til dette?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan westernridning kombi. m. Akademisk og tølt??
  • #1   5. dec 2011 Kan fuldt ud forstå dit dilemma. Jeg kørte træt i det ved mine to forrige ridelærerer og har derfor ikke fået undervisning det sidste års tid..
    Har hest og ridebane herhjemme, så jeg træner selv ved hjælp af en blanding af islænder/western/horsemanship bøger. Det går fremad, men kunne virkelig godt bruge mere hjælp! Følger tråden smiley

• #3   5. dec 2011 Vil du både ride western, akademisk og gangarter?

Kan ikke se noget problem i at træne sin hest akademisk når man rider tølt osv, men tror måske der kan blive lidt misforståelser hvis du også træner western. En western hest skal bruge kroppen en del anderledes end en akademisk hest.

Kommentér på:
Kan westernridning kombi. m. Akademisk og tølt??

Annonce