{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med Contact sadlerne
  • #1   21. dec 2011 Har haft en stübben excaliber dressursadel med close kontakt var super glad for den (o: syntes ikke jeg bemærkede nogle ændringer i forhold til signaler, men min hest kunne desværre ikke passe den så red kun med den et par gange

  • #2   21. dec 2011 Hej

    det er ikke det jeg tænker på.. Det har intet med contact sadlerne at gøre..
    Contact sadlerne er bomløse sadler...


  • #3   21. dec 2011 Jeg har haft en, men solgte den igen da den var for lang til min korte hyp, så hun fik ondt i ryggen. Men ellers var jeg udmærket tilfreds med den. Synes dog den virker lidt lille i sædet.

  • #4   21. dec 2011 Jeg har en jeg er meget glad for. Eneste problem er at min hest intet sadelleje har, så den falder lidt tilbage. Vil dog prøve at skifte gjord og se om det hjælper.
    Men er meget glad for min Supreme, den var alle pengene værd. Jeg har en 17" som er 46 cm lang til min araber. Kiropraktoren siger der intet er med hans ryg, og det har der altid været med tilpassede bomsadler.
    En supreme har vist et lidt dybere sæde end primary, men det er også smallere.


  • #5   21. dec 2011 har du et billede af den hvor din hest har den på?

  • #6   21. dec 2011 Desværre ikke nej. Har ikke redet et par måneder pga skadet hest, og nu er jeg selv skadet med mit knæ. Min veninde har også prøvet den til sin islænder på 138, der lå den også pænt. Men min anden veninde har en primary jeg har billede af på hendes 1'er pony., kan lige sende en pb med et link smiley

  • #7   26. dec 2011 Jeg har selv en Contact Primary sadel og låner også i øjeblikket en Sensation sadel af en veninde.

    Jeg er meget imponeret over Sensation sadlen - synes man sidder fantastisk i den, men er ikke så vildt med dens udsende og opbygning, men kan godt lide det stigbøjleophæng som gør at man sidder fantastisk i den.

    Har dog valgt at købe en Contact sadel til min unghest - har kun redet med den to gange, men synes også den er meget fantastisk at sidde i.

    Jeg er dog stadigvæk nok lidt skeptisk omkring de bomløse sadler, og vil til begge mine heste skifte imellem at ride i bomløs og en almindelig bom sadel. Min underviser har flere elever som bruger Contact sadlerne, og har desværre oplevet et par stykker med trykningen ved mankebenet. Jeg tror dog ikke det giver problemer, hvis man bare er god til at skifte lidt imellem forskellige typer sadlern.

    Grunden til at jeg har købt en til min unghest er netop for, at jeg derved undgår at skulle skifte sadel hver gang hun sætter muskler.


  • #8   26. dec 2011 ok Mange tak smiley

Kommentér på:
Erfaring med Contact sadlerne

Annonce