{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
313 visninger | Oprettet:

Bohemo skulle være falsk (LOL) {{forumTopicSubject}}

Man skal ski høre meget før ørene falder af - nu er jeg for tredie gang i denne måned, blevet mistænkt for at Bohemo skulle være falsk, fordi han er "rødbrun" om sommeren og chokoladefarvet om vinteren, så er der en hel del som tror at der er tale om forskellige heste.

Jeg må indrømme at jeg undrer mig, for jeg troede efterhånden at jeg var blevet så kendt/berygtet herinde, at alle vidste hvem mig og mine heste er.

Til folk som mistænker Bohemo for at være falsk kan jeg så oplyse - han er skam ægte nok - i morgen skal jeg hellere end gerne gå ned at tage et billede af ham, hvor han har en seddel om halsen med mit navn på - eller hvad I nu foretrækker.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bohemo skulle være falsk (LOL)
  • #1   18. aug 2006 sød hest.. sjovt at han kan skifte farve sådan smiley

• #2   18. aug 2006 det er ski da meget normalt at hesten pels skifter farve i vinter og sommerperioden...

• #3   18. aug 2006 Hmmm - der er vel ikke noget ualmindeligt ved at heste skifter farve, når de skifter mellem vinter og sommerpels.

• #4   18. aug 2006 Loke gør helt det samme som din om sommeren og vinteren! Så er Loke vel også falsk..

• #5   18. aug 2006 Jep - alle heste som kan skifte farve er falske, det kan slet ikke være anderledes smiley LOL

• #6   18. aug 2006 *lol*

Det var da godt nok en underlig ting at påstå.

De personer som skulle have sagt det skulle ikke have set Stjerneskud så.

Jeg ved ikke hvor mange nuancer i brun hun havde inden hun døde.
    Men hun var temmelig lysebrun da vi fik hende, og i vinteren 04/05 der var hun meget mørk, så man ikke skulle tro at det havde været den samme hest, men jo, det var hende.

Hun ville bare lige vise os at hun skiftede farve på pelsen som det behagede hende *G*

Nej, det var noget underligt noget at påstå.

• #7   18. aug 2006 Ej hvor åndsvagt ;D Hehe !!

• #8   18. aug 2006 Hvor sjovt - da jeg læste den sidste anklage kom jeg faktisk til at tænke på Stjerneskud smiley

Da jeg købte Bohemo var hans pels ræverød, den første vinter blev hans pels helt sort med en smule brunt ved mulen og øjene, da det så blev forår fik han så en lidt mørk "gyldenbrun" farve, som i løbet af sommeren blev mere rødbrun.

Vinter nummer 2 blev han så igen mørkere, men ikke samme farve, som den første vinter - denne vinter havde han en MEGET mørkrødbrun farve, som han faktisk næsten beholdte da han smed vinterfrakken, men nu er han igen "rødmørkebrun" ( aner ikke hvad jeg skal kalde hans nuance".

Bohemo's pelse skifter farve flere gange i løbet af et år.

• #9   18. aug 2006 Hvor står det hende at den skulle være falsk? kan ikke finde det på dens profil?
    Anita

• #10   18. aug 2006 Kan stadig ikke finde det??
    Anita

• #11   18. aug 2006 Nu har jeg lavet en billedserie, hvor man kan se nogle af alle de forskellige nuancer han har haft.

Til Anita W:

Jeg har slettet de anklagende kommentarer, for mange dage siden, og brugeren som idag anklagede mig, er selv blevet slettet af HA'erne, men i aften er der så en helt fjerde bruger, som ikke er overbevist om at det er den samme hest på alle billederne - hun skriver dog ikke noget om at han skulle være falsk.

JEg har været bruger herinde siden 2003, og i de år jeg har haft Bohemo, er jeg utallige gange blevet beskyldt for at han skulle være falsk - netop fordi han har forandret sig så meget - både farven og hele ham har jo forandret sig - jeg købte ham jo som et "håndværker tilbud", og nu er han jo blevet en hel fin bette hest.

I kan se hans forandring her:

(link fjernet)

Ps. Det sidste billede i serien er taget i dag.

• #12   18. aug 2006 Anita:

Det kan være at Lise har slettet de beskeder..

• #13   19. aug 2006 Hanse skifter ogs farve ..
    han har sin egen regnbue (:

• #14   19. aug 2006 Lise ©

Hehe... Lukas var også falsk engang fordi hans aftegn og farve bstemt ikke var de samme som føl, som de er nu...

Folk glemmer bare at man ikke altid kan regne med et føls aftegn og farver, og da slet ikke når den endnu har følpels smiley

• #15   19. aug 2006 Min den gamle skifter også farve fra rødskimmel til helt lysskimmel... forstår nu ikke de kan beskylde ham for at være falsk... der er jo andre kendetegn end lige farven...
    mange heste skifter jo farven fra sommer til vinter nogle mere markant end andre men alligevel... lidt humor nogle gider at bruge tiden på sådan noget... smiler... Ellers en rigtig flot traver du har dig smiley

Kommentér på:
Bohemo skulle være falsk (LOL)

Annonce