{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning omkring Gentofte omegn.
  • #1   22. dec 2011 Det tror jeg ikke du finder til den pris......
    undersøger pt. mulighederne i området (lyngby/skodsborg/Vedbæk/Hørsholm/Virum/Fredensborg ec.) har også kriterie med ridehus, og så et om ordenlige foldforhold/tider..... er endnu ikke stødt på noget med ridehus til under 3000...... nærmere 4000 hvis der skal muges ec......

• #2   22. dec 2011 Jeg kan nu godt gå med til at der ikke er et ridehus men så skal banen være god.. Men man kan måske leje sig ind på mattsons baner, hvis man er heldig at findet et lille privat sted. smiley

• #3   22. dec 2011 Det tror jeg heller ikke du finder. Der ligger jo lyngby tårbæk rideklub, dyrehavegård, hjortekær rytterklub, dyrehavens hestepension, rævehøjgård, de er tæt på gentofte/Lyngby, og så er der ørholm i holte. Men ved dem alle kommer du op på mindst 3000, og kun den første har ridehus, men koster nærmere 4000.
    Og de andre skal man vist gøre en del selv.
    Prøv at kig omkring Birkerød og Hillerød. Jeg flytter min til Hillerød med alt inkl for 1950.

• #4   22. dec 2011 Kender du prisen for at stå på Dyrehavegård? smiley

• #5   22. dec 2011 Jeg fik regnet ud at det blev omkring 2800-3000, da man også betaler en for at lukke ud.
    Der er også søgården, den glemte jeg lige smiley

• #6   22. dec 2011 Ej hvor træls, håbede ellers at det ikke var så dyrt, har fundet et lille privat sted der har lejet sig ind på dyrehavegårds baner, men de vil jo desværre helst have islændere stående. Men håber at de vil lade mig have en DV stående.. smiley

• #7   22. dec 2011 Fandt lige mine gamle papire om Dyrehavegård. Det koster vist 1450 for en boks. Derudover kommer der ca 1200 til wrap og alle de andre ting, og så foder oveni.
    Jeg flyttede ikke derud fordi man ikke måtte ride bidløst.

• #8   22. dec 2011 Hvilket sted er det du har fundet? Ligger det i charlottenlund lige ved galopbanen?

• #9   22. dec 2011 Mit problem er bare at jeg desværre ikke må have den opstaldet for langt væk! Og jeg kan godt se at dyrehavegård bliver dyrt i længden. smiley

• #10   22. dec 2011 Stedet hedder Krathusgård, et lille islændersted. smiley

• #11   22. dec 2011 Det er bare et dyrt område at have hest. Jeg er selv fra Valby i københavn, men min kæreste bor 1 km fra Dyrehaven og jeg går i skole i Hellerup. Men kan ikke finde noget godt der er til at betale i det område.

• #12   22. dec 2011 Kender det lidt. Skriver lige en pb til dig.

• #13   22. dec 2011 Krathusgård har løsdrift og islænder ridebane også står hestene på fold fra maj til november, og derefter kommer de i boks, men de vil desværre helst have islændere stående og jeg er dressur rytter så at rideislænder passer mig ikke så godt.. Har skrevet til dem og de ville lige snakke om det.. smiley

• #14   22. dec 2011 Har lige sendt dig en pb om stedet da jeg så på det.

• #15   22. dec 2011 Den er set. smiley

• #16   23. dec 2011 Arh, så dyrt er dyrehavegård altså ikke smiley

• #17   23. dec 2011 Står du på Dyrehavegård Laura Johansen? smiley

• #18   23. dec 2011 Jeps smiley

• #19   23. dec 2011 Kan du fortælle mig lidt om stedet og kender du prisen for hest i boks? smiley

• #20   23. dec 2011 Den var den pris jeg fik derfra smiley

• #21   23. dec 2011 Prisen for pony i boks er vist 1300 kr. om måneden med halm, ca. det samme for hest, måske 100 kr. mere. Så betaler du for fodring og udluk, det er sådan noget 300 kr. om måneden ca. (kommer an på om du også skal have dækkenskift), og så sørger du selv for foder, samt wrap køber man sådan sammen i grupper, og det koster lige omkring 1 kr. pr. kilo. Så som jeg kan se regnskabet er det 1400 + 300 + 180 (hvis du fx giver 6 kilo wrap om dagen) + foder. Så det bliver jo nok omkring de 2300, kommer jo så an på hvad du fodrer med smiley Jeg har ej egen hest på stedet, dog halvpart, så kender ikke priserne 100%, men kan godt garantere at det er tættere på de 2000 end de 3000 kr. om måneden, så vidt jeg er orienteret smiley Du skal selv lukke din hest ind hver dag, du skal muge og stille foder frem, og så har man staldvagt et par gange om året hvor man smider halm ned i en hel uge, og fodre og lukker heste ud i weekenden :o) Dyrehavegård er et dejligt sted! Vi har desværre ikke ridehus, men en stor bane med ok bund og lys smiley Så har vi en mark vi rider på om vinteren da den ofte er bedre end banen når der er is, og så er dyrehaven jo lige op ad smiley Der er nogenlunde springmateriale, nok til en bane og mere, men der er fx ikke vandgrav og sådan noget mere kreativt smiley Der er gode undervisnings muligheder da der er 2 springundervisere knyttet til stedet og omkring 4 dressurundervisere smiley Der rides alle discipliner - dressur, spring, jagt, løb, og så er der jo også islændere på stedet smiley Det er et sted med en god stemning, og vi holder ofte møder og hyggeaftner - mest os børn, men nogengange vil de voksne da gerne være med ;o)) Hvis du har spørgsmål kan du altid bare skrive! Smutter dog i seng nu, så svarer først imorgen..

• #22   23. dec 2011 laura og safir.... hvad har du fundet i hillerød til den pris??? er nysgerrig..... smiley

• #23   23. dec 2011 Laura: Hvem fik du den af? Og hvordan var regnskabet ca hvis du kan huske det? smiley

• #24   23. dec 2011 Suzanne: Vil du ikke også skrive hvis du finder noget godt i det område du skriver? Søger pt noget i midten mellem Skodsborg og København, og synes det er svært at finde et ikke alt for stort sted med ridehus og gode foldmuligheder, prisen er ikke altafgørende så længe det ikke er over de 4000, og vi har intet imod selvpassersteder smiley

• #25   23. dec 2011 Jeg skal have en hest på stedet, og den skal nok bare have mysli, lucerne og havre. Men jeres undervisere hvor dygtige er de? Jeg ridder selv M på pony, men nu skal jeg op og ride hest. smiley Dyrehavegård lyder som et fint sted, men koster det også 300 ekstra hvis jeg selv lukker ud og ind? smiley

• #26   23. dec 2011 Den pris jeg fik hed 400 til den der lukker ud og fodre. 400 til wrap til en pony. 200 til container, 25 til kassere og så foder derudover.
    Og en bokspris på 1450. Så der regnede jeg sammen dengang til 2500, og så foder derudover, der spiser min for 400 ca smiley
    Skal ikke kunne sige om det har ændret sig. Det var i marts 2011 jeg fik de tal smiley

• #27   23. dec 2011 Stedet i Hillerød hedder Flower Farm smiley

• #28   23. dec 2011 Glemte helt container smiley Altså når wrap koster ca. 1 kr. pr. kilo skal din hest spise omkring 13 kilo før det skal passe med de 400 kr.? smiley Ja, mange fodrer jo lidt billigere, men kan sagtens se dit regnestykke! smiley
    Samanta: Spring el. dressur? Altså man skal selv trække ind hver dag, det er ikke med i prisen smiley Men tror godt du kan få lov til selv at trække ud, og så fratrække omkring 200 kr. i prisen, da udluk er en del dyrere end fodring.. Hov, de har forresten også fine sommerfolde smiley

• #29   23. dec 2011 Mener hendes fik 8 kg pr dag. Det har hun i hvert fald skrevet, så det må koste lidt mere end 1 kr pr kilo.
    Min får musli og lucerne at spise. Og dertil olie og lidt mash et par gange om ugen, det giver 400 kr ca.

• #30   23. dec 2011 Jeg havde flyttet derhen hvis det ikke havde været for deres dumme bidløs regel smiley

• #31   23. dec 2011 Jeg kører lige ud og snakke med dem der har stedet når jeg kommer hjem fra ferie, og jeg er dressur rytter. smiley Hvor meget betaler du for at have part på den pony? Bare så jeg ved hvad man ca gir i pris for 2-3 gange om ugen, og er det svært at finde en part til ens hest? smiley

• #32   23. dec 2011 Ham der ejer det har ikke så meget med det at gøre som jeg forstod det. Men tror bare du kan tage derud og spørge folk i stalden, det sagde han jeg skulle gøre og det gjorde jeg. Folk virkede søde derude. Rider også dressur, min hest kan bare ikke have et bid i munden desværre, så var lidt ked af jeg så ikke kunne flytte ham derud. Synes det var en fjollet regel.

• #33   23. dec 2011 Må man heller ikke ride med hackermoor engang imellem? smiley

• #34   23. dec 2011 Må man heller ikke ride med hackermoor engang imellem? smiley

• #35   23. dec 2011 Hun sagde at skulle man ride uden bid skulle det være sent om aftenen og kun med hackamore. Min synes bare også en hackamore er for hård, og gider ikke kun ride sent om aftenen. Ved ikke hvilken dårlig opførsel hun hat haft med bidløse, men trist det skal gå ud over alle. Desværre er folk gode til at skære alle over en kam smiley

• #36   23. dec 2011 Nå forsatan det var da ikke så godt, håber jeg kan stå der.. smiley

• #37   23. dec 2011 *oplevelse hun har haft
    Skulle der stå smiley er vist ikke helt klar i hovedet mere. må hellere prøve at sove hvis mine underboere ville stoppe med at save i et eller andet Kl 1 om natten, sært.

• #38   23. dec 2011 Altså jo, det er Jens man snakker med hvis man er interesseret i opstaldning smiley Lige pt. er der ingen ledige bokse desværre smiley Hende jeg får undervisning af hedder Camilla Orloff og har både vundet DM og NM som young rider, hun er super dygtig!! Jeg giver 1300 for 3 dage smiley Umiddelbart er det ikke svært at finde part nej..

• #39   23. dec 2011 Så skriver jeg mig bare op når jeg kommer hjem fra thailand smiley

Kommentér på:
Opstaldning omkring Gentofte omegn.

Annonce