{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Hvilken race? {{forumTopicSubject}}

Hej derude. Jeg ville høre om I kunne hjælpe mig lidt :o)
Efter min kæreste og jeg fandt sammen og han dagligt har været med i stalden og fået vist nogle videoer på youtube, så snakker han lidt om at han gerne vil lære at ride og at vi måske skulle få en nummer to på et tidspunkt, da min pony ikke er tilredet og da han er alt for langbenet og tung til hende. Det skal selvfølgelig være en veluddannet og erfaren hest, samt det skal være en vi begge kan bruge og få undervisning på og gerne på forskellige niveauer, men næste problem er så... Hvad skal det være for en?
Det er som sagt ikke nu, vi skal have en mere, men det kunne være lidt sjovt og se hvad der ville passe med størrelse osv. Min kæreste er omkring 1,74 og vejer omkring de 90 kg. Det må gerne være en lidt mindre race/hest, da jeg lider af højdeskræk *Gg* Ej, men jeg er ikke så glad for højder :o)

Hvad ville I foreslå ville passe til os? Det den skulle bruges til ville være skovtur, dressur og måske en lille smule spring, men intet seriøst på det område. Måske et par stævner for sjov og for at prøve det, men ikke noget voldsomt :o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken race?
Kommentér på:
Hvilken race?

Annonce