{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
740 visninger | Oprettet:

Angående forsikring af hest. {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg ansøgte om at få vores nye hest forsikret hos First Horse i uge 43. Hesten var til handelundersøgelse i uge 42 med fuld røngten af ben og ryg.
Men gæt engang, jeg har ikke fået hesten forsikret hos dem endnu.

Derfor kontaktede jeg idag dansk hesteforsikring. Jeg talte med Dorthe, hun bad mig sende den kliniskeattest + røngtenattesten pr mail, og hun vidresendte den i dag til deres dyrlæge. Problemet er at hesten har en lille mus i hver has, som vi vil have fjernet til sommer.
Dorthe fra dansk hesteforsikring, ville giver mig besked på mandag eller senest tirsdag, om de vil liv og sygeforsikre hesten.
Så jeg krydser bare fingere nu, for at de vil tage den. Tiltrods for at handelsundersøgelsen er 10 uger gammel.

First Horse er der flere som på det seneste har advaret mig imod at bruge, og det kan de have ret i, der er kun problemer med dem. 10 uger, for at bestemme om de vil forsikre en hest, kan ikke være rigtig !!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angående forsikring af hest.
  • #1   30. dec 2011 De er bare generalt langsomme. De er 6-7 uger om at udbetale erstatning i forhold til dyrlægeregnerne. Hvilket er virkelig træls, når man inden for det sidste halve år har haft regninger for 20.000 kr.

• #2   30. dec 2011 Jeg er meget tilfreds med first horse, jeg ansøgte om at få min shetlænder forsikret for 10.000 3 dage senere skrev de tilbage, at de skulle have resultatlister som jeg sendte samme dag, og 2 dage senere fik jeg en bekræftelse på at forsikringen var gennemført smiley - Hun var ikke engang handelsundersøgt smiley Kun positive oplevelser herfra smiley

• #3   30. dec 2011 Så jeg vil bestemt ikke anbefale dem til andre. Så håber for dig, at dansk hesteforsikring vil tage din hest. jeg håber, at jeg kan skifte forsikring næste gang med forsikring skal fornyes, for vil bestemt gerne væk fra 1. horse.

• #4   30. dec 2011 Jeg er ret glad for Dansk hesteforsikring. er dog lidt muggen over at jeg lige pludeslig har fået selvrisiko på min dyrlægeforsikring. og at forsikringen er steget 1000. pr år smiley Men de udbetaler hurtigt og uden at kimse. og de svare hurtigt og er flinke smiley MENNNN.... Jeg skal høre om min stigning er fordi jeg ikke er medlem af DI mere.

• #5   30. dec 2011 Jeg har været meget tilfreds med dansk hesteforsikring. Har aldrig hørt noget for at have sendt regninger på 20.000, og eller ikke selvom det ikke var på samme ben, da det var en kompensering.
    De oprettede min hest samme dag som handelsundersøgelsen, til trods for at vi først bestemte os samme dag, og det hele var meget akut. Men at have en hest en weekend uden forsikring ville jeg ikke smiley
    De har også været hurtige til at udbetale pengene til mig..

• #6   30. dec 2011 Jeg skal have liv for 100.000 kr og First Horse forlanger først røngten, når forsikringsbeløbet er over 100.000 kr skriver de på deres hjemme side. Men når nu billederne var taget, så ville de selvfølgelig bruge dem, var deres svar.

De er så selvmodsigende. Og langsommelige......

• #7   30. dec 2011 Ja... Den meddelse fik jeg også da jeg snakkede med dem. da der er røngten billeder på Röstes ben i forbindelse med forfangenhed. Så det ville jeg jo få forbehold for.. så vil jeg heller betale de der 100-200 mere om året og vide at hvis der kommer noget forfangenhed igen så dækker forsikringen det.

• #8   30. dec 2011 Jeg er helt indforstået med at der ville komme anmærkning i forsikringen, ang. bagbenene. Og at denne anmærkning kunne blive ophævet når de var væk. Og jeg forlanger heller ikke at forsikringen skal betale min dyrlæge regning for dette.
    Det er simpelhen deres troværdighed jeg har tabt alt for. De siger/skriver noget og forlanger noget andet.

Kommentér på:
Angående forsikring af hest.

Annonce