{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.223 visninger | Oprettet:

Langå rideklub {{forumTopicSubject}}

Nogen der kender den? der er ikke så mange stalde med udebokse til allergiheste? Forslag modtages.

Ved I noget om foldtider - kan man selv bestemme?
Hvor mange går de sammen på foldene (er de store).
Er det et godt hegn, eller bryder de tit ud?
Søde mennesker/personale?
Bliver foldene passet? I fht. om der kommer gule brandbæger på foldene?

Osv. Alt er velkomment. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Langå rideklub
  • #1   22. jan 2012 syntes da bare du skal prøve at ringe til dem ?

• #2   22. jan 2012 Ja, jeg skal derud en dag. Men kender jeg mig selv ret, så vil jeg gerne bosætte mig derude et par dage, for at opsnuse alle detaljerne om stalden. Det kan senere vise sig, man har overset noget væsentligt, det kender jeg alt for godt efterhånden. smiley

Så hvis nogen vil tage sig et par minutter til at skrive, hvad de ved, kunne det være SÅ super.
    Også gerne om andre stalde, med udebokse, som jeg ikke kender til, smiley

• #3   22. jan 2012 Har været derude for lidt tid siden og kigge angående opstaldning. Var rigtig glad for det derude, da det var et lille sted, men efter at have snakket med ejeren for et halvårs tid siden fandt jeg ud af at de, efter min mening, fodrer helt forkert. Det kostede meget ekstra om måneden hvis min hest skulle have det hø den havde brug for.. Eller også skulel man selv skaffe det.. Ellers var det kun lidt wrap pm morgenen så vidt jeg husker..

• #4   22. jan 2012 PB

• #5   22. jan 2012 Mosegården har jo også udebokse, kender odg ikke meget til stedet..

• Rikke H
    Rikke H Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Svar: 1
    #6   26. dec 2012 Hejsa . Du er rigtig hjertlig velkommen til at besøge os, vi er rigtige glade for at være der. Der er plads til store og små, og stemningen er dejlig, og man er ikke bange for at hjælpe hinanden.. Kan varmt anbefale stedet, og med hensyn til til wrap kan man jo selv bestemme om man vil have en eller to gange dagligt og hvor meget, eller om man selv vil have hø med... ang foder er der jo lige så mange meninger som der er hestefolk.

• #7   26. dec 2012 Hejsa,

Jeg har faktisk ikke været derude endnu, tsk tsk. Men skal jeg flytte/bliver smidt ud *S* , så er det en af de første på dagsordenen, der skal tjekkes ud smiley

Kommentér på:
Langå rideklub

Annonce