Hjælp, tyde hesten kropssprog og fold? {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG'ere
Min pony er en rigtig bisse på fold, han er virkelig provokerende og stopper ikke når de andre heste siger fra, altså han er rigtig stædig, og derfor er han virkelig svær at sætte på fold med nogle, vi har i lidt til prøvet at sætte ham på fold med en pony og det gik faktisk fint nok, altså til at starte med legede de rimlig voldsomt, stejlede lidt op af hindanden legede voldsom grimeleg og bed lidt i hinandes hals. så idag da jeg skulle sætte dem på fold sammen (og jeg var alene der) gik det til at starte med heeelt vildt fint, (jeg observerede dem et sted hvor de ikke kunne se mig) de stod helt stille og var virkelig rolige, sådan var de i a en halvtimes tid, og så skulle jeg lige muge og ligepludselig begyndte de at stejle op af hindanden og det så altså ret voldsomt ud, og min pony fik en lille rift på størelse med en negel på mulen.. Ville virkelig gerne have ham til at stå på fold med nogle da han i en uges til ikke har gået med nogle da han er så voldsom, ville i lade dem gå sammen? jeg tror at hvis de fik lov at gå sammen lidt tid ville de blive roligere efterhånden (håber jeg)! men er ret i tvivl, og jeg ved det jo ikke?
Men kunne også godt tænke mig om der var nogle kloge der kunne tyde deres kropssprog for mig?
Hvad betyder det når de:
Tager hovedet ned til jorden og skraber med forbenet? (udover at de vil rulle sig)
Og når de bider ud efter hindandens forben og falder på knæ? Har tit svært ved at se om det er leg eller alvor:)
Stavefejl er gratis, håber i forstår det xD
okt 2011
Følger: 38 Følgere: 38 Heste: 2 Emner: 134 Svar: 1.186
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 635
Hestene leger og det kan til tider blive meget voldsomt og de kan, desværre, også komme til at skade hinanden.
Når de ind imellem er rolige, ja så med tiden skal pjatteriet nok også tage lidt af
aug 2008
Følger: 84 Følgere: 86 Heste: 3 Emner: 123 Svar: 4.066
okt 2011
er nok bare mig der er for pylret hihi:P
okt 2011
maj 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 8 Emner: 35 Svar: 635
Hjælp, tyde hesten kropssprog og fold?