{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan passer i boksen med træpiller?
  • #1   25. jan 2012 1) 20-40 cm. tykt lag.
    2) 2-4 sække om ugen
    3) det er forskelligt omkring ½ år

smiley

• #2   25. jan 2012 Mit er ca 15-20 cm tykt hvis det bliver tyndere så holder det bare ikke.. Jeg kører med et hårdt underlag og en løs "topressing"..
    Den madras jeg har nu har holdt et år (havde nogle start problemer)..
    Der bliver suppleret med 15kg sække 1-2 gang om ugen..

Jeg muger klatter til hverddag river topdressingen så den forbliver blød.
    En gang imellem så prikker jeg hul i det hårde underlag og fjerner tisse pletten og vender hele mollevitten..

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #3   25. jan 2012 10 til 15 cm har prøvet lidt forskelligt men lige PT fjernes tispletten 2 gange om ugen og resten vendes og løsnes bruger ca. 2 poser i ugen på 12 kvm. boks

Har kørt med fast bund men kunne ikke rigtig få det til at funge, nu med fjernelse af det våde sted kan bunden i og for sig køre uendeligt for den bliver jo løbende fornyet.

• #4   25. jan 2012 muger klasser og fjerner våde træpiller. Vi har ikke en madras, da vi mener at det er der der gør toppen så våd så hurtigt. Vi fjerner hele molevitten hver anden uge ca.

Men der kommer også meget an på hvordan hesten selv står i boksen, nogle af dem skider henne i hjørnet og tisser 1 sted, deres madras holder utrolig længe, og så har vi nogle som skider tisser og blænder det nærmest, så hele boksen er meget våd,

(-:

• #5   25. jan 2012 Tak for jeres svar smiley

Jeg vil prøve at lade bunden blive hård, jeg har ellers fræst der hverdag med havefræseren, for at holde den blød og lækker. Men det er der godt nok meget arbejde i når der er 4 bokse.
    Jeg har en 30- 40 cm bund i boksene og startede sidste januar med piller.

Jeg er spændt på hvordan bunden bliver når jeg bare river toppen og fjerner møg hver dag, men håber på godt resultat smiley

Kommentér på:
Hvordan passer i boksen med træpiller?

Annonce