{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåmaskine kniv er bøjet, skal rettes ud og slibes 400 kr.
  • Ophæng af plisse’ gardiner og tilskæring 1.000 kr.
  • Reparation af fejl 44 AEG opvaskemaskine samt optimering af afløbsslanger og vandtilførsel 1.030 kr.
  • Fjerne ukrudt 600 kr.
  • Toilet løber. Geberit. 1.000 kr.
  • Reparation/service plæneklipper 820 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At byde heste velkomne- alle skal have en chance!
  • #2   29. jan 2012 Jeg syntes alles skal have en chance for at komme ind - så længe reglerne er overholdte smiley Syntes ikke det er nødvendig med en halv roman i tekstfelterne, som nogen måske mener, men jeg syntes man i det mindste lige kan skrive hvilken tilkytning man har til hesten, og hvad det er for en. Derudover mener jeg at man bør have et par gode klare billeder, da det jo trods alt er et galleri. Men man må jo også accepterer at alle ikke har råd til et dyrt godt kamera smiley

Men jeg prøver at være fair, og åben for alle, og jeg må indrømme at det har været meget få gange at jeg har afvist - og jeg syntes i såfald det mindste man kan gøre, er at skrive hvorfor man afviser smiley

hvad da?

• #3   29. jan 2012 jeg må erkende at jeg ikke bruger siden her for at vise mine heste frem, og når jeg sidder sådan, må der være andre der ønsker at bruge siden, for at få ny viden, nye venner,hjælp eller andet, og med den overbevisning så syntes jeg alle skal have en chance....

faktisk er det yderst sjældent at jeg ser på folks heste.

• #5   29. jan 2012 Jeg godkender, så længe reglerne er opfyldt. smiley

• #6   29. jan 2012 Ulle - For at undgå at folk snyder.

• #8   29. jan 2012 Oprette heste der ikke er ens egne fx smiley

• #9   29. jan 2012 Ulle
    Folk opretter nogen gange falske heste - så man skal helst ikke bare byde alle og enhver ind uden lige at tjekke at det de skriver passer smiley

• #11   29. jan 2012 jeg forstår heller ikke helt grunden til det er der, hvis man vil snyde tænker jeg at man kan gøre det alligevel...

• #12   29. jan 2012 brit N - Klart, men muligheden bliver meget mindre, når folk skal stemme en ind først. Der ville være langt flere falske heste, hvis ikke dette system var der. Det vil altså sige at HA'ernes arbejde mindskes, og de kan derfor bruge deres tid på andre ting. smiley

• #13   29. jan 2012 jeg afviser hvis billederne er meget dårlige, eller det er en som oprettes med billeder som er flere år gamle, samt hvis der stortset ikke er nogen tekst.
    selv en nykøbt hest kan man beskrive, man må jo vide hvad det er ved den man faldte for.

• #14   29. jan 2012 Nej alle skal ikke have en chance. Der er nogle regler, som skal overholdes:-)

• #15   29. jan 2012 Er der lige nogen, der kan hitte mig med de gyldne regler for oprettelse?? ;o)

• #16   29. jan 2012 "HG bør være hyggeligt - blir det KUN hvis de velkomstprofiler som bydes ind også er iorden ;-)" - Aaarh, HG bliver først hyggeligt når man stopper med at hakke på hinanden og være bedrevidende hele tiden - Specielt når folk opretter emner i forum smiley

• #17   29. jan 2012 måske ikke skideseriøst, at en HA'er beder om reglerne for oprettelse - de må da om nogen vide hvor man finder dem.

• #19   29. jan 2012 Sanne:
    Det var såmen bare for at være sikker på, at I selv kunne finde dem.. Tro mig - efter 3 år på pinden, så kan jeg reglerne til fingerspidserne..

• #20   29. jan 2012 Hvis reglerne er overholdt og tilknytningen virker ægte så ja så byder jeg velkommen..

Men kan ejer ikk svare på tilknytningen, billederne findes på andre profiler osv osv osv..
    Jamen så afviser jeg..

Er jeg i tvivl stiller jeg spørgsmål, kommer der intet svar selvom bruger er på længe efter ja så tager jeg det som om at de ikk har tilknytning eller what ever jeg nu spørger om..

• #21   29. jan 2012 Så længe der er fine billeder og man fornemmer hesten er deres, så come on in Finn.
    Er der billeder af div mandfolk uden tøj eller forskellige heste og står der to ord på profilen feks den hedder Prut og er sød - så er det enten ud Knud eller en ommer - øøh Peter Sommer...

(Bad humor allways included)

• #22   29. jan 2012 Jeg syntes alle skal have en chance!
    Så længe de fleste krav er fyldt.
    Men hvis bare teksten ikke er lang nok - byder jeg dem stadig velkommen!..
    Nogle kender ikke deres hest i starten ud og ind..
    Men nogle siger fra hvis de syntes hesten er grim, eller lever et grimt sted det er ikke fair!

Kommentér på:
At byde heste velkomne- alle skal have en chance!

Annonce