{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Leje af hest?
  • #1   6. feb 2012 tror det meget individuelt hvad den pågældende ejer af hesten har af ønkser og krav.

    vil sige både for din og ejers skyld ville en kontrakt være et must.. så i sikker på hvad i har at holde jer til smiley

    men kig i nogle af alle af de anonncer hvor folk udlåner deres heste, derved kan du får en ide om hvad de indebærger, en ting er sikkert du forpligter der jo til at søger for hesten 110% smiley på alle områder.


  • #2   6. feb 2012 Altså jeg er ikke helt til idéen om det..
    Altså fx, hvis en hest kommer tilskade, eller bliver syg (som godt kan opereres) Kan det jo godt komme til at koste mange penge. Hvis man så ikke lige har så mange penge, hænger man på en gæld, fordi ejeren synes man skal betale, men det er egentlig bedre hvis den får fred..
    Det var bare en af ulemperne smiley


  • #3   6. feb 2012 Det kommer jo helt an på, hvad de pågælende parter aftaler! smiley
    Lige fra noget der ikke er anderledes end helpart til at du får hesten ud i nærheden af dig og har den helt som din egen (ofte vælger ejerne dog selv at betale forsikring og dyrlæge, da det er dem der så for pengene hvis hesten går bort). Så aftaler parterne evt. hvor meget udstyr der skal følge med og hvor lang tid hesten skal lånes! smiley For det meste på kontrakt.

    Men kort og godt betyder det ofte, at du står med hele ansvaret for hesten og regningerne! smiley


  • #4   6. feb 2012 Altså jeg lejer en hest har min ridelære. Det eneste du skal betale er bare for at ride på den og så skal du selv muge ud og alt det. Det er næsten det samme som at have egen hest.. smiley

  • #5   6. feb 2012 Anne H smiley det jo sådan nogle ting en kontrakt bliver brugt til. smiley

  • #6   7. feb 2012 Valle: Ja, det ved jeg godt, men man kan godt få problemer alligevel smiley
    Men der er jo også mange gode ting ved at låne en smiley


Kommentér på:
Leje af hest?

Annonce