{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
954 visninger | Oprettet:

Foder til unghest i træning {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen smiley

Jeg har fået min unghest ( I'et pony ) hjem på 3 år og jeg skal igang med selv at tilride ham.
Jeg har fået mange forskellige råd om hvad der er godt at fodre med og hvad der ikke er..
Men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres råd med hensyn til foder og tilskudsfoder til en unghest under træning smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder til unghest i træning
  • #1   13. feb 2012 roepiller til at stabilisere dens mave, det giver dig en ROLIG unghest. og så f.eks. racing minerals til at dække den 100% ind med vit/min.
    mangler hesten energi med den type fodring så kan du blande lidt lucerne eller noget müsli i

og selvf. hø

• #2   13. feb 2012 Tjørnehøjmølle Breeder tror jeg det hedder smiley
    Hvis du går ind på deres hjemmeside (link fjernet) (direkte link til deres foderberegner)
    Prøv at se om det er noget smiley Jeg er glad for deres foder og begge mine heste holder sig godt i huld hele året rundt (bruger Breeder til min plag og Team til min gamle ridehest).

Hilsen Maiken Gøte

• #3   13. feb 2012 vil helt klart anbefale pavo conditioner. det får unghestene der hvor jeg står og de fungerer super fint og får alt det de skal bruge. jeg bruger det også til min gamle dame smiley hun får 500 g 2 gange om dagen og hun har ALT hvad hun skal bruge.

de skal ikke have ret meget før de er FULDT dækket ind med ALT hvad de behøver. og det er havrefri og så er der ovenikøbet biotin i også. det har virkelig bare det hele smiley

da jeg skulle finde foder sad jeg og tjekkede priser osv på hvad det ville koste mig og dagen at fodre og om det var kvalitets foder eller ej. og jeg blev meget overrasket over at det var PAVO som vandt. de skal ikke have ret meget før de er dækket ind og de skal ikke have noget ved siden af. og så er det jo mega godt foder. min får som sagt 1 kg om dagen og hun koster mig 5 kr om dagen at fodre på.

læser tit om andre som er oppe på 35 kr!!! det er jo vildt.

+ at jeg lige har været til foredrag med foderkonsulent og hun understregede at man altså IKKE behøver at proppe alverdens ting og sager i sin hest. man skal bare finde et foder som har det hesten skal bruges. og det må man sige at pavo har

• #4   13. feb 2012 Når den nu skal vokse til den er 6-7 år og den skal have sat muskler nu er det utroligt vigtigt at den får noget godt kraftfodder så den kan vokse til smiley

Ring til forhandlere og find netop det mærke med ungheste fodder som passer dig bedst , en unghest kan ikke gå på det samme fodder som en alm ridehest smiley
    Dertil har maven godt af roepiller , lucerne og wrap af libitum smiley

Held og lykke

Kommentér på:
Foder til unghest i træning

Annonce