954 visninger
|
Oprettet:
Foder til unghest i træning {{forumTopicSubject}}
Hey alle sammen
Jeg har fået min unghest ( I'et pony ) hjem på 3 år og jeg skal igang med selv at tilride ham.
Jeg har fået mange forskellige råd om hvad der er godt at fodre med og hvad der ikke er..
Men jeg kunne godt tænke mig at hører jeres råd med hensyn til foder og tilskudsfoder til en unghest under træning
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
mangler hesten energi med den type fodring så kan du blande lidt lucerne eller noget müsli i
og selvf. hø
jul 2007
Følger: 107 Følgere: 151 Heste: 7 Emner: 4 Svar: 1.393
Hvis du går ind på deres hjemmeside (link fjernet) (direkte link til deres foderberegner)
Prøv at se om det er noget
Hilsen Maiken Gøte
aug 2007
Følger: 24 Følgere: 20 Heste: 4 Emner: 41 Svar: 148
de skal ikke have ret meget før de er FULDT dækket ind med ALT hvad de behøver. og det er havrefri og så er der ovenikøbet biotin i også. det har virkelig bare det hele
da jeg skulle finde foder sad jeg og tjekkede priser osv på hvad det ville koste mig og dagen at fodre og om det var kvalitets foder eller ej. og jeg blev meget overrasket over at det var PAVO som vandt. de skal ikke have ret meget før de er dækket ind og de skal ikke have noget ved siden af. og så er det jo mega godt foder. min får som sagt 1 kg om dagen og hun koster mig 5 kr om dagen at fodre på.
læser tit om andre som er oppe på 35 kr!!! det er jo vildt.
+ at jeg lige har været til foredrag med foderkonsulent og hun understregede at man altså IKKE behøver at proppe alverdens ting og sager i sin hest. man skal bare finde et foder som har det hesten skal bruges. og det må man sige at pavo har
maj 2004
Følger: 137 Følgere: 137 Heste: 10 Emner: 17 Svar: 1.372
Ring til forhandlere og find netop det mærke med ungheste fodder som passer dig bedst , en unghest kan ikke gå på det samme fodder som en alm ridehest
Dertil har maven godt af roepiller , lucerne og wrap af libitum
Held og lykke
Foder til unghest i træning