1.585 visninger
|
Oprettet:
Mavesår ØV! {{forumTopicSubject}}
Min dyrlæge er lige kørt og hun mener meget bestemt at min kære Speedy har mavesår
Havde det godt på fornemmelsen, så det var ikke den store overraskelse. Så nu skal han til at have gastrolar (eller hvad det nu hedder) og så håber vi det hjælper så han ikke skal stå og have ondt i maven mere, den lille stakkel.
Ville bare lige ud med det.
Hav en god dag alle sammen
feb 2009
Følger: 25 Følgere: 26 Heste: 2 Emner: 132 Svar: 1.227
Hvor surt den har fået mavesår.
jul 2005
Følger: 55 Følgere: 62 Heste: 5 Emner: 359 Svar: 4.356
aug 2006
Følger: 143 Følgere: 130 Heste: 5 Emner: 130 Svar: 1.326
sep 2008
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 33 Svar: 380
Charlotte&Panic: Min krybbebider, flehmer meget (båbe på stald, fold og under ridning) og vil ikke rigtig spise andet end wrap og irish mash. Det skule være nogle af de mest almindelige tegn på mavesår eller for meget mavesyre.
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
AL medicin belaster lever og nyre virkelig meget, og specielt heste er altså sarte. Hvis du supplerer dyrlægens medicin med noget homøpatisk så vil hestens lever og nyre kunne klare arbejdet, og du vil måske kunne spare en ny omgang medicin fra dyrlægen væk ved at behandle med homøpatisk medicin løbende og efter i en periode.
Homøpatisk medicin har INGEN bivirkninger OVERHOVEDET, er nemt at dosere og koster ikke spidsen af en jetjager som jeg ved at mavesårs medicin gør.
JEG har rigtig god erfaring med homøpatisk medicin på mine to drenge, dog ikke i forbindelse med mavesår men betændelses tilstande og som smertestillende middel. Min dyrlæge synes SELV at homøpatisk medicin er rigtigt godt at supplere den alm. medicin med, og i nogle tilfælde, erstatte medicinen. Men i dit tilfælde har hesten nok brug for den alm. medicin da det er "akut" (siden hesten ikke vil æde)
Pøj pøj med den!
sep 2008
feb 2010
Følger: 31 Følgere: 31 Heste: 3 Svar: 11
sep 2008
Mavesår ØV!