Hvad skal jeg gøre ved min viden?? {{forumTopicSubject}}
ved ikke hvor godt overskriften passer til mit emne men er bare nød til at ud med det om det så er realistisk eller ikke
jeg står og kender nogne der starter op med deres eget opstaldings sted, vedkommen har selv 2 heste, har kendt dem og hestene i et års tid og fulgt deres og hestens udvikling
de har fint styr på ar have hest, men på ingen måde ridekundskab, de har ikke den store viden for skrammer osv hvor er tit er blivet spurt efter hjælp, de starter nu deres eget sted med opstalding af heste, hvilket jeg ikke er helt så navøs for nok skal gå
det der kørre mest i hovdet på mig er at de også vælger at tilbyde ridning af problemheste hvilket bekymrer mig meget i sær for hestenes skyld, de har på ingen måde styr på deres ridning og kan ikke styrer deres heste under ridning i en hal. de udgiver sig for at kunne tilride heste og henviser og påstår at have tilredet heste før
i den tid jeg har kedt dem har datteren ja forsøgt at tilride 2 heste
hendes egen som nu kan rides i alle gangearter men vel den løbe den ene vej ja så gør den det , hvor den anden hest skulle tilrides for en anden, den hest er nu i omtilridning da ejer opdagede hvor dårligt det gik
de rider meget med glide tøjle og har flere gange udtalt at hesten skal gå med glidetøjle og i de første 10 minutter af ridningen skal den værre fuldstændig spændt ind. jeg er virkelig bekymmeres over at de tilbyder ridning af problemheste når de slet ikke kan ride deres egne heste
ved ikke hvad jeg skal gørre er virkelig bange for at, hvis de får heste i ridning om hvordan hestene ender med at blive om hesten bliver helt ødelagt eller hvad der sker.
ved godt at jeg enlig ikke behøver at blande mig i det men ved at i løbet af det år jeg har været opstaldet med dem
at den ene hest de har knap gider gå med ind fra fold og bare stopper og ikke vil gå det kan tage 30 minutter for dem at tage den de 500 meter fra folden til stalden
den anden har flere gange blevet vild ustyrlig når den skal ind og ud af folden .
udviklingen gør mig meget bekymere for dem der evt kunne komme til at sende heste i ridning hos dem. især for hestene
jeg havede bare brug for at komme ud med min bekymring så tak for at i lyttede
mar 2010
Følger: 78 Følgere: 87 Heste: 15 Emner: 142 Svar: 898
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 590
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
aug 2008
Følger: 67 Følgere: 67 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 590
problemet er bare at det har de ikke og de er ikke bedere end os andre i stalden men siger vi dem i mod går de mere på os om at vi behandler vores heste forkere så det er desværre forsøgt vilket gjorde at jeg bestemt totalt mishandlede min hest og at den havede store opdragelse problemer hvilket han ikke har
okt 2010
Følger: 14 Følgere: 16 Heste: 3 Emner: 64 Svar: 2.042
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 51 Heste: 2 Emner: 93 Svar: 2.737
okt 2004
Følger: 79 Følgere: 82 Heste: 4 Emner: 588 Svar: 16.621
Hvad skal jeg gøre ved min viden??