RBHdressage gamacher, frieser +gamacher generelt {{forumTopicSubject}}
Hej HG
Jeg kunne godt tænke mig et par RBH gamacher til min frieser, da jeg synes de er rigtig gode - jeg har et par til "min" pony (Malle), og de ligger super godt..
Men jeg ville bare lige spørge jer, der har gamacherne i str. full, om hvordan de var i størrelsen? Min frieser pige har gode stærke ben og meget hovskæg, og det bliver altså ikke klippet af
Nu sidder disse gamacher jo ikke helt nede omkring koden som f.eks. PC gør, så jeg tænker lidt at de måske var gode til min frieser..
Noget helt andet er om jeg overhovedet burde ligge gamacher på hende?
Det har ikke været nødvendigt før, men nu er jeg begyndt på at samle hende mere og vi er begyndt på nogle lidt svære øvelser.. Samt hun får snart sko på igen - hun går ikke med sko om vinteren, men gør det om sommeren..
Så jeg kan godt lide idéen om at hun får gamacher på..
Men hvis det ikke er nødvendigt, så kan jeg ikke se idéen i at give hende dem på..
Hvad er jeres mening mht. brug af gamacher??
Jeg mener, at det måske er gået hen og blevet lidt en "dille" og ikke så meget et spørgsmål om hvorvidt der er brug for dem, hvis I forstår ..
sep 2007
Følger: 69 Følgere: 270 Heste: 3 Emner: 1.740 Svar: 36.948
Hvis hesten ikke skader sig selv så ser jeg ingen grund til at proppe gamacher på :o). Så pakkes hesten unødvendigt ind og bliver mere sart end hun er.
mar 2010
Følger: 78 Følgere: 87 Heste: 15 Emner: 142 Svar: 898
jul 2004
Følger: 168 Følgere: 171 Heste: 9 Emner: 449 Svar: 9.001
Mht. brugen af gamacher.. Jeg har nu altid gamacher (eller bandager) på min. Også på fold. Vil hellere bruge de 2 minutter på at ligge dem på, end at de kommer ind med en skade. Men der er jo selvfølgelig også forskel på hvordan man holder hest. Til sommer når hun kommer ud hele dagen får hun selvfølgelig ikke gamacher på. Det er mere her om vinteren, når hun kun lige er ude et par timer.
jan 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Heste: 2 Emner: 176 Svar: 978
Og det kan også tage utrolig lang tid, så man skal være i god tid til undervisning
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 4 Svar: 9
RBHdressage gamacher, frieser +gamacher generelt