{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hotfix jern! hvordan bruger man det?
  • #1   7. mar 2012 Der er gerne en brugsanvisning der følger med smiley

Men ellers bliver den sat i kontakten, og bliver varm.
    stenene er en fordel at ligge på fx tæppet, sådan som de skal være når de er færdige. så sætter du bare staven ovenpå den pågældende sten og venter måske 10sek eller sådan noget, så skulle den gerne sidde fast og du kan tage staven af uden stenen ryger med.

• #2   7. mar 2012 du finder først den størrelse (der er sikkert en del hovedermed) du skal bruge, og som passer til de sten du bruger og sætter den på hotfix jernet, så sætter sætter du dit hotfix jern i stik kontakten, og lader det varme et par min, rør det endeligt ikke det er meget varmt.. så sætter du din sten der hvor du vil have den og presser dit hotfix jern ned på stenen og tæller til 10, så lader du stenen køle lidt af i 1 min også piller du på den, ryger den af har du nok ikke presset nok, ellers er det et materiale som ikke fungere med hotfix, (man kan få noget lim som man kan kombinere med).. hvis det er pandebånd med sænkning i, behøver du ikke at pille voldsomt.. stenene kan godt ryge lidt hurtigere af når det er læder og kun hotfix.

• #3   7. mar 2012 Hvor købes sådan et hotfix jern????

• #4   7. mar 2012 Tusind tak alle sammen smiley

I har virkelig været til stor hjælp smiley

• #5   8. mar 2012 Man kan også få et jern med et hovede på, der kører på batterier.. Det har virket ganske fint for mig og uden problemer med små sten også.. Har dog valgt at sætte mit til salg, da jeg ikke får det brugt mere og så kan andre ligeså godt få lidt sjov ud af det.. For det er skægt når man først kommer igang =)

Kommentér på:
Hotfix jern! hvordan bruger man det?

Annonce