{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.200 visninger | Oprettet:

Prøver hun at snyde mig? (køb af hest) {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter hest.
for omkring en måned siden skrev jeg til en der havde en hest tilsalg. jeg spurgte hvor høj og hvor gammel den var. jeg fik ikke svar, og jeg havde skrevet en besked eller to mere. til sidst skriver jeg at hun kan ringe på mit nummer når hun får tid. et par dage senere ringer hun. hesten er 165 cm høj og 16 år. jeg spørger om den kan springe, og hun svare at det kan den jo godt. men så skal jeg hellere købe en anden hest hun har tilsalg. samme højde og alder. jeg spørger hvad de hedder og får at vide de hedder lukas og mette (opdigtede navne)
vi afslutter opkaldet og jeg skriver til hende at de er for gamle. inden da har hun skrevet at hun håber at jeg er intresseret, har du fundet ud af noget?, håber du vil købe osv.

min annonce bliver slettet (det gør de efter en måned) og jeg laver en ny. så bliver jeg kontaktet af samme ejer der har en 15 årig hest på 163 tilsalg. jeg takker pænt nej pga. alder. så for jeg at vide hun også har en på 13, samme højde tilsalg.jeg spørger efter navn, den hedder lugas (stadig opdigtet). jeg spørger om det er samme hest, da jeg jo fik tilbudt en hest der hed Lukas(opdigtet) på 165 cm, 16 år. og nu en Lugas (opdigtet) på 163, 13 år. hun siger de er brødre.

ka det virklig passe at en med 4 heste, der ligger "så tæt" op af hinanden, der er så ivrig for at få dem solgt, ikke prøver at snyde en, til at købe?

skema over de heste hun har tilbudt mig (opdigtede navne):

mette 16 år 165
lukas 16 år 165
ukend 15 år 163
lugas 13 år 163


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prøver hun at snyde mig? (køb af hest)
Kommentér på:
Prøver hun at snyde mig? (køb af hest)

Annonce