{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.064 visninger | Oprettet:

Aktivering af hest? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens!
Jeg står i den uheldige situation, at min hest er halt, efter at han smed en pige af og tog turen hjem gennem bløde marker. Vi har haft dyrlæge og kiropraktor uden succes, og skal her på mandag forsøge os med nogle blokader for at se om vi kan finde ud af hvor haltheden kommer fra og diagnosticere årsagen. Han er på halv dosis smertestillende så han ikke har så ondt, men stadig kan mærke det og ikke jerner rundt på folden.

Han er ikke halt i skridt, og vi har derfor fået besked på at gå nogle ture med ham, og han kommer på fold hver dag.

MEN! Han keder sig! Det der med at gå ture er ikke noget der interesserer ham ret længe, det kan gå en uges tid men så skal der også ske noget - og vi er nu oppe på en måned. Han elsker at arbejde og er utroligt lærenem, og får jo normalt aktivering gennem den daglige træning.

Jeg vil rigtig gerne aktivere ham selvom han kun må skridte, men da jeg ikke har speciel erfaring med den slags vil jeg utroligt gerne høre jeres input og erfaringer.
Hvad ville i gøre? Hvordan ville i holde hjernen i gang på sådan en hest, så han ikke går og keder sig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aktivering af hest?
Kommentér på:
Aktivering af hest?

Annonce