{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
525 visninger | Oprettet:

Sat min pony til salg {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har lige sat min pony til salg da jeg faldt for ponygrænsen, og skal til at i gymnasiet.
Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre videre i min ridning.
Om jeg skal købe en hest, og så måske ikke have tid til den i gymnasiet, eller bare få part på en hest, men så måske ikke komme ligeså langt i min ridning.

Hvad har i gjort?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sat min pony til salg
  • #1   24. mar 2012 Du må næsten gøre op med dig selv om du har tid, råd og overskud til en hest på det tidspunkt.
    Har aldrig gået i gymnasiet, men de har vist enmasse lektier og sådan.
    Måske det var en idé at få en part først, og så se om tiden er der. Det ville jo være så ærgeligt at få købt sig sin drømmehest, og så må sælge den igen pga tiden smiley

• #2   24. mar 2012 Nu har jeg 3 måneder tilbage og jeg har haft 3.. Det kommer an på hvordan man planlægger sin tid, jeg har aldrig haft problemer med det :o)

• #3   24. mar 2012 Behold din pony og se hvor meget tid du får i gymnasiet? Så kan du beholde den, vedligeholde din ridning men uden at skulle bruge en masse tid på stævner = win win smiley

• #4   24. mar 2012 Jeg solgte min hest da jeg gik igang med uddannelse. Jeg havede ikke råd eller overskud. Det var mit valg

Jeg kunne dog ikke undvære dem, så havede altid kontakt til hestene. men i det omfang jeg havede tid til det.

• #5   24. mar 2012 jeg beholdte min pony og havde den gennem gymnasietiden og har den stadig

• #6   24. mar 2012 Jeg går i gym, og træner 2-3 heste dagligt uden problemer.

• #7   24. mar 2012 Det første halve år havde jeg to ponyer, jeg brugte til konkurrencer, og nåede alting fint! Det næste halve år brugte jeg på at sælge dem, mens jeg red lidt på andres heste, men syntes det var frustrerende ikke at føle jeg kom nogle veje med dem, så vi endte med at låne en hest resten af gym tiden..
    Jeg nåede alting fint, hesten hver dag, stævner, skolen, venner og arbejde..
    Det var uden tvivl en travl tid, tilgengæld har jeh virkeligt lært at prioritere og udnytte min tid

Kommentér på:
Sat min pony til salg

Annonce