{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pudsning af udstyr
  • #1   31. mar 2012 Skiller mit helt ad..
    Sprayer med Blue Hors Læderens Spray
    Tørrer af, giver evt. igen hvor der er ekstra beskidt..

Når det er lidt tørt sprayer jeg Blue Hors Læderolie Spray
    og tørrer efter, som anvist på sprayen..

Det tager kun 10 min at vaske og pudse sadel, gjorde, stigremme og hovedtøj..
    Bidet lægger jeg bare i en skål med kogende vand og tørrer det af når jeg er færdig med at pudse læderet.

• #2   31. mar 2012 jeg bruger noget lædersæde/fedt/olie, jeg købe hos den lokale hestebutik, det er i sådan en blå bøtte med et gult mærke.

og skilder af, vasker først med sæbe så sæben rigtig skummer, lader det tørre, og smøre så enten fedt eller olie på udstyret

• #3   31. mar 2012 jeg vasker det med lædersæbe og tørrer det tilbagesidende sæbe af.. Lader det tørre og smøre læderfedt på..

Læderet bliver SÅ lækker blødt og smidigt af det.. Super nice smiley

• #4   31. mar 2012 skiller det ad, vasker det af med lædersæbe, venter til det er tørt og smørre det ind i læder fedt ^^

det er mega smart, for læderet bliver super dejligt bagefter

• #5   31. mar 2012 Skiller det hele ad og så bruger jeg Passiers sadelsæbe for at rense det godt med en svamp. Tørrer skumrester af, så får det lov at tørre nogle timer mindst og derefter smører jeg det ind i Passiers læderfedt. Har jeg tid nok får det lov at tørre indtil næste dag inden jeg smører det ind i fedt.
    Skal det gå stærkt og det ikke er så beskidt eller det ikke er så længe siden det sidst fik en tur, så bruger jeg Kieffers Universal Læder Fluid først og derefter en hurtig tur med Passiers læderspray.

• #6   31. mar 2012 Jeg skiller det hele ad. Smider stigebøjler og bid i kogende vand, for at få opløst alt skidtet. Derefter giver jeg min sadel Stübben lædersæbe, tørrer efter med en klud for at fjerne sæbereste. Herfter bruger jeg Stübben Hamanol læderpleje, som jeg fordeler med en klud og masserer produktet ind i sadlen. Det samme gør jeg med min trense smiley

• #7   31. mar 2012 Jeg sæber også selv mit udstyr ind i kieffers lædersæbe. Lader det tørre, hvor efter jeg fjerner sæbe rester så smørrer jeg det derefter ind i læderfedt.
    Nogle af pigerne i stalden bruger aldrig sæbe men pudser bare læderfedet oven på alt det gamle skidt..

Kommentér på:
Pudsning af udstyr

Annonce