{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Kopi af pas ? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg skal høre hvad for nogle sidder af passet opstaldnings stedet skal have, når det er kopi af passet..

Sagen er nemlig den, at ponyen skal flyttes idag, men hun har ikke fået skrevet sine vac ind i passet da det ikke var kommet endnu.

Jeg skal så ha sendt passet ind til dyrlægen, så han kan skrive begge vac ind i passet, før opstaldnings stedet får det..

Men hvad for nogle sidder er det? forsiden og side 2 og 3 ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kopi af pas ?
  • #1   1. apr 2012 opstaldningsstedet skal ikke have dit pas
    bare du inden for 3 timer kan møde op og vise passet
    hvis myndighederne møder op
    vh

• #2   1. apr 2012 de vil osse ha mine pas hvor jeg står og så snakket jeg med min dyrlæge og han sagde at jeg skulle lave kopi af forsiden og af medicin siderne for self. skulle de ikke ha mine pas. men han sagde dog osse at man faktisk skulle kunne vise pas inde for en 1/2time selv om det siges at det er 3 timer

• #3   1. apr 2012 men snak evt. med din dyrlæge eller dem som laver pas:)

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #4   1. apr 2012 Altså det er yderst fornuftigt at passet opbevares ved hesten for skal den have akut dyrlæge assistance så skal passet være til stede idet man ikke må behandle en hest lovligt uden at have passet til stede, en kopi er ikke nok.

• #5   1. apr 2012 så længe min dyrlæge har sagt god for det så er jeg tilfreds og er aldrig længer væk ind jeg kan komme hvornår det skal være ned til hestene:) vil heller ikke løbe den risko at de bliver væk ned i stalden

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #6   1. apr 2012 Det må i jo selv om kan bare ikke forstå hvorfor folk er så hys med at de ikke vil udlev. Et pas det er jo ikke noget der ikke kan genskabes og er det opstalder der smider det væk så må de. Betale for at få lavet et nyt. Passet er ikke bevis for noget ejerskab eller andet idag så jeg har mit liggende ved heste. Så alle kan udlev. Det i tilfælde at at det ikke er min egen dyrlæge der kommer og tilser den.

Denne procedure er helt normal i trænings stalde med væddeløbere og har været det i mange år og det fungere fint.

• #7   1. apr 2012 ok men de vil ikke ha noget ansvar for hvis det bliver væk selv om det er dem som ber om det der for er jeg lidt tilbage holden med det gider ikke hen og betale et nyt hvis det skulle blive væk:)

• #8   1. apr 2012 Opstaldningstedet skal osse have hendes pas, dyrlægen skal bare lige først skrive vac ind i dét først, så skal de nok få det. smiley

Kommentér på:
Kopi af pas ?

Annonce