{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sadelmager østjylland
  • #2   6. apr 2012 Jeanette, en sadelmager koster det de koster.
    Kit Hansen (tror nok det er hansen til efternavn) jeg har selv haft ude. Superdygtig, kompetent og fair. Nogle har sagt, at hun er glemsom og nogle gange ikke overholder aftalerne. Det skete ikke i mit tilfælde, men jeg var også så fræk at kime hende ned, til hun svarede, samt ringe for at bekræfte mine aftaler smiley Så mig glemte hun i hvert fald ikke smiley

• #3   6. apr 2012 ... vil lige understrege, at michael brodie ikke er uddannet sadelmager - det er kit derimod. Jeg ville personligt aldrig selv bruge en ufaglært sadelmager, ligesom jeg ikke vil bruge en ufaglært smed, dyrlæge eller kiropraktor. Ved godt, at man af og til kan spare penge og stadig få en god kvalitet. Desværre ender man bare ofte med en grim oplevelse og tusindvis af ekstra penge ud af vinduet, fordi de ufaglærte ikke kan deres håndværk ordentligt eller er disciderede plattenslagere. Michael er en af de ufaglærte med et bedre ry, men for mig er det bare en principsag; særligt også mht erstatningskrav, hvis man ender ude i det.

• #5   6. apr 2012 jeg har altid brugt Århus rideudstyr til min sadel og det koster hva det koster men det er ikk allle sadelmagere som er pengene værd

• #6   6. apr 2012 Jeg har også haft Kit ude... Heller aldrig igen skal hun ud til min..

jeg har også prøvet brodie, han skal heller ikke ud til min igen..

Jeg har hørt godt nok om kronborg, men har ingen personlige erfaringer

• #9   6. apr 2012 Hvorfor vil i ikke have Kit? Har lige fået hende anbefalet af min fysioterapeut og skal have hende ud snart.

• #11   6. apr 2012 Nå okay.. Jeg har en windsor og den ville hun nu meget gerne tilpasse, hvis den så ville ligge ordentligt:)
    Han har gået med den siden han var 3 og nu er han 5, så der er sket lidt..

• #12   6. apr 2012 Malene er det Bent ved stubbe du tænker på ?? laver han stadig sadel arbejde

• #14   6. apr 2012 Kronborg er super. kender hende og har brugt hende de gange jeg skulle have sadelmager.. kan kun anbefale hende.

• #15   6. apr 2012 køre hun ud og ser på sagen

• #16   6. apr 2012 Jeg har kun gode erfaringer med Kit, hun har travlt ja, men jeg bruger hende med glæde og venter gerne på hun svarer mig, pga det gode arbejde hun laver med sadlerne og har bestemt ikke oplevet hende være snæversynet ang sadel mærker....

• #17   18. jun 2012 Jeg har også lige brugt kit, og aldrig i livet om jeg bruger hende igen. Havde 3 sadler inde til stopning. For det første laver hun ikke det på sadlerne som jeg aftalte med hende. Det ene var ikke ordnet og på den anden sadle skulle der kun flyttes en gjordstrop og får en regning på en fuldstænding og remmen sidder hvor den altid har gjort. Hun er meget svær at få fat på, og bruger 3 uger på en sadle som hun lovet kun skulle tage en uge. Hun er dårlig til at overholde aftaler

• #18   18. jun 2012 Fuld omstopning

• #19   18. jun 2012 Hun havde smidt to sadelovertræk væk til mine sadler også og glemt at flytte en syning som hun sagde, øh glemt?

• #20   18. jun 2012 jeg har haft mine sadler ude ved Bent og kan kunne sige smiley 1000 kr for til omstopninger hvor de begge skulle stoppes højre bagtil og det er lavet super fint, han var ude og se sadlerne på hestene onsdag og onsdagen efterr var de klar til afhentning

Kommentér på:
sadelmager østjylland

Annonce