{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

Hegnstape - hvad har i? {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Jeg står og skal til at lave folde nu her hjemme hos mig selv, og har lidt valgt at bruge det der hegns tape.
Har så læst at de anbefaler at der kun skal være 3 m. mellem pælene, pga. hegnstape har så stor vindmodstand?
Jer derude med hegnstape, hvad er jeres afstand mellem pælene? Og hvordan fungere det?

Og hvad med jeres pæle, hvor langt er de i jorden? Da min kæreste og jeg synes at 40 cm. i jorden lyder af ret lidt smiley

Vores øverste hegnstråd skulle gerne blive omkring 120-130 cm fra jorden af.

Håber i vil dele nogle af jeres gode og dårlige erfaringer med os smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hegnstape - hvad har i?
  • #1   14. apr 2012 Vi har 7 meter mellem vores og er det ordentlig strammet op sidder det pænt. Med hensyn til strømmen er det ikke det bedste så vi har en alm. hegnstråd til strøm ved siden af så vi ved at der er smæk på hegnet, det hvide bånd er af hensyn til vores føl så det er let at se og ja så ser det godt ud

• #2   14. apr 2012 jeg vil heller ikke anbefale polytape, det holder ikke og leder strømmen rigtig dårligt, jeg har prøvet både polytape og polytråd og gik herefter over til alm hegns tråd og det holder... nu skal vi til at flytte og have lavet ny fold denne gang har jeg valgt det tykke hestereb på 7 mm til min øvereste tråd og så kommer der alm tråd forneden, jeg vælger hestereb foroven så jeg er sikker på at mine heste også kan se grænsen på den nye fold.

men polytape bruger jeg aldrig mere det er helt sikkert

Kommentér på:
Hegnstape - hvad har i?

Annonce