{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.304 visninger | Oprettet:

At få sit foder leveret, evt fra Tyskland {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg plejede at få mit foder leveret fra LH foder, men jeg synes det bliver lige dyrt nok når jeg som regel kun skal have 1-4 sække.(de har heller ikke så mange billige produkter) Men jeg kan godt lide ikke at være afhængig af andre, eller at skulle spørge andre hele tiden, (Jeg har ingen bil, så kan ikke selv hente)

Kan i anbefale steder man kan få sit foder leveret, hertil Århus ? (Helst ikke paller, men hvor man kan bestille en enkelt sæk eller to)

Igår fandt jeg herinde et par links til den tyske Pferdefutter eller noget i den duer, der var en der skrev hun fik et par sække sendt til døren, og hurtig levering, er der nogen der har erfaring med at købe foder fra den side og hvor meget koster det ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At få sit foder leveret, evt fra Tyskland
  • #2   14. apr 2012 Når det så små mængder kunne du evt tale med en nabo der også har dyr. Om at tage et par sække med. Så man lidt afhænig men så længe du bare har et lille lager så får du ikke stress og så slipper du for fragt. Men ne ellers ingen god råd i dit områd er fra sjælland,

• #3   14. apr 2012 Hesten står opstaldet og jeg kender ikke naboen. Jeg vil helst ikke være "lidt" afhængig, eller til besvær for andre, jeg vil gerne kunne klare mig selv. :O)

Men tak alligevel.

• Mynte
    Mynte Hjælpe-administrator

Følger: 6 Følgere: 23 Heste: 5 Emner: 194 Svar: 4.152
    #4   14. apr 2012 Kommer jo meget an på hvilket foder du skal have smiley

Men der findes feks Petshop med 6euro for levering, hvis du bestiller for mindst 30euro http://www.petshop.de/

Eller http://www.pferdefuttershop.de hvor de tager 4,99euro per 25kg

• JM
    JM Hjælpe-administrator

Følger: 82 Følgere: 77 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.922
    #5   14. apr 2012 Nu ved vi jo ikke hvad du fodre med men denne Web butik i Århus sælger horselux og lev. Ud (link fjernet)

• #6   14. apr 2012 Horselux fodre jeg ikke længere med. smiley

Jeg foder med musli og byg. :O) muslien behøver ikke være et bestemt mærke, da jeg nok alligevel skifter til den tid, det vigtigste er bare byggen.

Ja, den tyske side pferdefutter har jeg også været ved at undersøge, de har virkelig et godt udvalg.

Ellers sidder jeg og kigger på Land og fritid, men kan ikke finde ud af om de levere til århus.. :s

• #7   14. apr 2012 Jeg kan varmt anbefale pferdefutter.de. Jeg har købt mit foder hos dem mange gange, og det har været meget billigere for mig. Jeg fodrede med Hippolyt, og selvom jeg fik det leveret til døren, så var det stadig billigere, end hvis jeg købte det i nærheden af hvor jeg bor. Der er iøvrigt hurtig levering hos pferdefutter - ca. 4-5 dage, og det er jo hurtigt med tanke på, at det kommer fra Tyskland. Prisen for levering er jo også den samme uanset, om bor i Sønderjylland(som jeg gør) eller i Skagen :-). Mange varme anbefalinger herfra smiley

• #8   14. apr 2012 Jeg køber min hestefoder hos www.hipposport.de og har kun gode erfaringer. Normalt bestiller mest 2 sække og betaler 7,95 Euro i fragt. Levering forgår indenfor 3-4 hverdage til døren. Jeg betaler samtidigt med bestillingen over PayPal.
    Hvor mange penge du kan spare, er afhængig fra produkten, men 2 sække Pavo Natures Best for jeg billigere leveret fra Tyskland i stedet for at købe in Danmark.

• #9   14. apr 2012 Det lyder virkelig godt, jeg overvejer også skarpt pferdefutter!

Kommentér på:
At få sit foder leveret, evt fra Tyskland

Annonce