{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

HA "snik-snak"... {{forumTopicSubject}}

Jeeeps, nu kunne jeg rigtig godt tænke mig at høre lidt info fra folk her på siden..

Hvad gør vi som HA´ere godt, og hvad er skidt?..

Er reglerne for svære at forstå?

Er konsekvenserne overfor "syndere" tilpas"??

Bliver der givet nok besked om at reglerne altså skal overholdes?

Bare fyr løs, (næsten) alt er tilladt i denne tråd, sålænge alle husker at bruge et ordentligt sprog, da jeg (og sikkert også de andre HA´ere), mægtig godt kunne tænke mig (os) at høre lidt input...

"Brok" er også tilladt, sålænge det er på et sagligt plan.. smiley

smiley

Mvh. Michael

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HA "snik-snak"...
  • #1   22. sep 2006 Jeg synes, I klarer det fint. Jeg er ikke så aktiv i forummer, men jeg synes, I klarer det fint.

Ang. regler, er det jo folkene, der ikke kan finde ud af at læse dem. Det har I vist gjort jers for at skære ud i pap, jeg har set alle de indlæg med "HA Info" smiley

• #2   22. sep 2006 Jeg synes I skal passe på der ikke bliver for mange regler !
    og så bare koncentrer jer om de regler i har lavet ! og få folk til at overholde dem !
    ellers er det sku egentlig fint.. jeg har ikke noget..
    smiley

• #3   22. sep 2006 Jeg tror i burde infære nogle strammere regler,så kunne det være nogle af alle dem der poster indlæggende forkert ville holde op. =)

• #4   22. sep 2006 * Inføre

• #5   22. sep 2006 sys i gør det godt, men har ikke læst de det retninglinjer, for sys dere er så meget, så deltager bare i forummet og skriver så godt jeg kan, og har jo set hvordan ande opfører sig osv

men sy efterhåneden der er temmelig meget af de her tråde, for de er her næsten hver gang jeg logger på, men altså så meget irrirterer det mig dog heller ikke!;D

det både brok og ros fra mig:-)

• #6   22. sep 2006 Der kan ihvertfald ikke sættes fingre på det at får info ud til brugerne om reglerne... Det har været sådan de sidste uger at der næsten dagligt er postet et indlæg om hvad man må mht. brugen af indlæg.

Det er bare ærgeligt at folk ikke "forstår". Jeg benytter mig "" da jeg er ret overbevist om at de fleste umærket forstår hvad der står skrevet om hvad der må postes hvor osv, men de vælger bare at lade som ingen ting, for der sker jo ikke noget. Og bliver man endelig frosset, så er det jo kun få gnallede 5 dage som maksimum. Måske burde der overvejes om der ved de rigtig slemme tilfælde, både hvad angår overholdelse af simple regler, men og fx sprogbrug, skulle indføres en ekstra hård straf. Fx en frysning på en måned.

Jeg savner også lidt synlighed fra de andre HA'ere, hvad der angår beskeder her på forum. Det kan godt være at det er en intern aftale i har, det ved jeg ikke.
    Men ihvertfald så kommer det meget til at fremstå som om at det kun er dig, Michael, der bestemmer hvad der står i de indlæg, så jeg kunne godt bruge at se de andre fire HA'ere lidt mere.
    Jeg kan ihvertfald huske fra jeg selv var HA'er at der var en del der troede at jeg alene sad og fandt på reglerne, fordi jeg tit postede dem, og det var ikke altid lige heldigt smiley

• #7   22. sep 2006 Super arbejde I gør stor ros herfra..

Men, (der er altid et <i>men</i> (næsten i hvert fald)) men nu kan jeg ikke huske det.. Ja måske skulle I være mere konsekvente når folk gør noget de ikke må, når folk ikke følger reglerne med hensyn til forum, bør I måske sende en auto-mail hvor reglerne er i..

En anden ting jeg synes kunne være smart, er hvis, I deler posterne op mellem jer.. Fx hvis du er på kl 09.00-10.00.. Og en anden tog en anden tid osv.. Og så I selvfølgelig at I også kunne være på udenfor jeres "post".. Selvfølgelig er det ikke altid man kan holde sine "poster", men så kunne man jo kontakte hinanden, ellers ville det nok også gå.. Ved ikke om det er for besværligt ?

Mvh Katrine :o)

• #8   22. sep 2006 En anden ting jeg synes vi som brugere kunne være bedre til, det er pænt at sige til andre hvis et indlæg er fejlpostet(hvis vi endelig skulle gøre det, for jeg mener ikke det er op til os almindelige dødelige at lege politibetjent herinde).

Og så synes jeg vi skulle stramme ballerne sammen og så være bedre til at melde ting til HA'erne, istedet for at starte en diskussion... For det hjælper ingen steder.. her tænker jeg igen på indlæg der er direkte fejlpostet.

• #9   22. sep 2006 Hvad gør vi som HA´ere godt, og hvad er skidt?..
    - Jeg mener at I går et flot stykke arbejde, dog kan visse HA'ere være svær at komme i kontakt til...

- engenlig ikke, dog er der dog nogle der ikke læser visse indlæg der bliver posten næsten dagligt, altså dem HA'erne sender ud

- ja

- ja

• #10   22. sep 2006 Uha, sikke en masse svar allerede.. Dejligt..

Mht. regler.. Ja, der er nok lidt mange, men de er udviklet op tilpasset henad, i samme tempo som nye problemer har vist sig nødvendige at tage hånd om. smiley

Konsekvenserne er ikke hårde nok.. Hmm, udfra de ind imellem ret sure mails man får efter feks. en frysning er der vist mange, der mener at et "fravær" fra HG på, lad os sige, 2 dage er ALT for hårdt, *GG*..

Men ja, måske skulle man kunne udelukkes i op til en måneds tid.. Så har man ihvertfald rigelig tid til at studere og gennemlæse adfærdsreglerne. smiley

Mini-Mariz> Hvis noget er skrevet så det er svært at forstå, er man meget velkommen til at spørge. smiley

Line> Jeg deltager ikke i hygge-debatter, fordi jeg er den store sure bussemand, der hygger mig med at slette folks indlæg og heste, og er BESTEMT ikke spor hyggeligt anlagt!..

(Håber i fangede ironien her;)

Og om jeg er den eneste "synlige" HA´er.. Hmm, næh... Ihvertfald kan jeg nemt se på administrator-siden, at de andre 4 også har en del at se til. smiley
    Men intet er aftalt, jeg har frivilligt og helt af mig selv påtaget mig tjansen som den vrede mand, med de trælse og evige indlæg om at HUSKE REGLERNE...

Lad der endeligt komme mere input..

Bare husk, at individuelle sager ang, brugere IKKE vil blive diskuteret, da det er en privat sag, og at folks "fejl" ikke må udstilles til offentligt skue her i tråden..

Har i spørgsmål til en decideret sag, som vedkommer jer selv, så skrive via hjælpe-admin-dimsedutten i toppen af siden, og jeg vil forsøge at besvare alt så godt som muligt. smiley

Dog kan jeg ikke hjælpe med teknisk bistand, da det er udenfor vores virkeområde..

Men, men... Fyr videre, tak.. smiley

Mvh. Michael

• #11   22. sep 2006 Michael: Både du og jeg ved, at de ikke er sure over straffens omfang, men det at de har fået en straf.

Sådan er det jo altid. Hvis jeg fik stuearrest da jeg var yngre, så var jeg da lige så sur om den varede en måned eller en dag.. men jeg lærte mest af den lange..

Jeg har endnu et forslag... Er der mulighed for at i kunne få et link oppe i toppen der hedder brug af forum(ved godt de er svære at overtale). For så slipper i helt for de tråde, og så er der absolut ingen undskyldning for ikke at have læst dem.

• #13   22. sep 2006 Fie

Jeg vil nu ikke betegne mig selv som flertal... Det er altså kun mig og Michael der har taget timeout, og jeg vender ihvertfald ikke tilbage smiley

• #15   22. sep 2006 Katrine> Udmærket idé med at opdele tiden.. desværre er det bare ikke muligt, da "arbejdet" som HA er frivilligt, hvilket vil sige ulønnet, og derfor er vi online, såsnart vi har tid, og det passer ind i resten af dagligdagen. smiley

Og Katrine igen> En auto-mail med reglerne i.. Tjah, det kune være smart, MEN det er noget teknisk, og derfor, udenfor vores virkeområde.. Måske kunne man få lavet et link, som henviser til reglerne.. MEN i princippet er det jo ganske ligegyldigt med en sådan mail, da folks indlæg som BLIVER slettet, jo er i strid med en af reglerne,og så må folk sådan set selv kigge i reglerne, og så lave et nyt indlæg, der opfylder kravene. smiley

Oftest er det nemlig ganske simple ting som feks. OVERSKRIFTER, GENPOSTERING, feks. et nyt indlæg om udfordringer, 2 tråde efter det forrige, men disse 2 ting er de oftest sete fejl, og folk må da lære det før eller siden.. Og det at sende dem en mail med regelsættet i, vil jo kræve at DET så gennemlæses, for at finde ud af HVILKEN fejl, der er begået..
    At udpensle hver enkel fejl til hver enkelt bruger, der får et indlæg slettet ,vil kræve minimum 25 timer i døgnet, og det bliver svært, med alle de fejlposteringer der er i løbet af en dag..

Håber stadig på flere reaktioner, så bare kom glad.
    ;D

Mvh. Michael

• #17   22. sep 2006 Fie

Du skriver at folk de er ha'ere, stopper, er ha'ere igen og stopper... Og jeg er pt. den eneste der er stoppet to gange som HA'er smiley

• #19   22. sep 2006 Fie> Skal man have fat i en HA´er skal man uanset hvad, trykke på dimsen til HA´erne oppe i hjørnet, og hvem der så står på listen er vel nærmest ligemeget?..

"Suk, vi tager den igen, igen, igen" er ikke ment nedladende, men håbefuldt, da der ærlig talt er lidt trist at så mange bliver ved at "fumle" rundt i forummet..

Meget, meget ofte kommer der "fejl" som både nummer 2 og 3 tråd EFTER et sådant info-indlæg, og det må da betegnes som værende temmelig meget "suk", syntes jeg. smiley
    Men det er bestemt ikke ment nedladende, og jeg syntes heller ikke det er "ikke at skrive pænt"..

Mvh. Michael

• #20   22. sep 2006 Hvad gør vi som HA´ere godt, og hvad er skidt?..

- Stntes i gør et godt stykke arbejde for at holde soden oppe . !

- Det virker somom det er for nogle . Men syntes der er MANGE !

- hvad er den ??

- JA !! lidt for mange gange en gang imellem . Men sådan er det jo

• #21   22. sep 2006 Rikke> Tak for dit indlæg også..

Konsekvensen for "syndere" er i første omgang frysning af profilen, så folk ikke kan logge ind, og fortsætter man sine "problemer" risikerer man at ens konto ganske enkelt bliver slettet fra siden..
    Dette sker dog kun YDERST sjældent, da en "tur i fryseren" oftest er nok. smiley

Og ja, der ER mange regler, men som sagt, så er de udarbejdet i takt med at nye regler har vist sig nøvdvendige. smiley

mvh. Michael

• #23   22. sep 2006 Jeg synes i gør et supert arbejde. Det eneste jeg savner er lidt strengere regler ang. brugen af copyright billeder. Jeg tror ikke der er nogen herinde der ønsker at sidens ejere skal få mere ballade end de allerede har fået pga det. For i sidste ende kan vi jo være uheldige at de (ejerne) simpelthen vælger at lukke siden fordi der er for meget besvær med copyright.
    Jeg synes ikke der sker noget når man skriver bemærkninger til ha'erne ang. copyright. For flere uger/måneder senere har de pågældende personer stadig copyright billederne herinde.

Kommentér på:
HA "snik-snak"...

Annonce