vild dag hos hesten :P {{forumTopicSubject}}
Hej HG
ja måtte lige ud med det, for har haft en meget spøjs dag hos Sugar sammen med min kæreste idag..
det startede med at vi ville på tur, og så ville min kæreste Mads, køre med på motorcyklen (Sugar er død ligeglad med MC'en, og virker faktisk halv glad for den, eller måske er det bare fordi hun ved mads kommer ved den lyd*?? hmm)
Nå men vi hypper afsted, mig på krikken og ham på MC'en. Vi rider op i heden (et område med en masse brede græsstier med mange bakker osv) og vi rider/kører side om side. Sugar vil så løbe om kap med motorcyklen, og det laver vi så lidt sjov med, og hun hygger sig bare
På vej hjem kører mads så foran og holder ind til siden og hopper af, og siger så at han jeg kan tage motorcyklen hjem og at han så tager hende raceren (hesten)... det viste sig så at det skulle han aldrig have sagt, for lige da han satte sig om, tog fanden ved Sugar og hun stak af med ham, så mads måtte kaste sig af fordi han tabte bøjler og hele skidtet, og jeg måtte race efter hesten fordi hun galoperede videre (havde selvfølgelig tjekket om han var ok) og fik hende så indhentet inden hun kom ned til en større vej, og lige da hun så MC'en stoppede hun bare op?? o.O okay tænkte jeg så, det var sku lidt pudsigt at hun stoppede ved den, når hun lige havde rendt ad h til, hvilket hun ALDRIG gør
Nå men mads kommer løbende ned og jeg hopper af cyklen og tager krikken hjem, og lige så snart jeg har sat mig i sadlen, går hun bare som om intet er hændt... WTF :S da vi kommer hjem får hun sig så et ordenligt bad og kommer i solarie, efter dén tur
ja lige en lille vild historie for idag
skal nok lige huske at sige, at mads er vant til at ride sugar regelmæssigt og har gjort det i over 1 år, men han kunne OVERHOVEDET ikke stoppe hende, så tror måske flugtinstinktet har sat ind overfor et eller andet som jeg nok ikke har set. men han er altså vant til hende og ikke totalt uerfaren
Så det på plads
enjoy xD god aften til alle
jun 2008
Følger: 26 Følgere: 24 Heste: 2 Emner: 53 Svar: 978
maj 2008
Følger: 41 Følgere: 53 Heste: 1 Emner: 213 Svar: 1.844
jun 2009
Følger: 73 Følgere: 74 Heste: 4 Emner: 31 Svar: 158
hun kunne nok mærke han ikke er ligeså erfaren som dig, og ville hen til motorcyklen igen. lader også min kæreste få nogle ture på hesten, sys det er hyggeligt, håber da for dig han tør sætte sig op igen
maj 2008
men lidt underlig krikke, at være tryg og lydhør over for en støjende Motorcykel
jul 2008
Følger: 485 Følgere: 707 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 504
Så skulle hun eder badulme vise ham at det var den så ikke
Ej, joke
Man ved aldrig hvad sådan en hest tænker nogle gange
maj 2008
mads sagde også bagefter " jeg skulle bare have holdt min kæft med at hun var en ræser) ;P må jeg nok give ham ret i xD
jul 2008
Følger: 485 Følgere: 707 Heste: 6 Emner: 99 Svar: 504
maj 2008
Følger: 72 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 929
maj 2008
og helt i orden at du grinte lidt, oplægget er også skrevet med humor, til dem som kan danne sig et billede af situationen - det var nemlig lidt komisk - EFTER vi havde fanget dyret igen
vild dag hos hesten :P