{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
623 visninger | Oprettet:

vild dag hos hesten :P {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley

ja måtte lige ud med det, for har haft en meget spøjs dag hos Sugar sammen med min kæreste idag..

det startede med at vi ville på tur, og så ville min kæreste Mads, køre med på motorcyklen (Sugar er død ligeglad med MC'en, og virker faktisk halv glad for den, eller måske er det bare fordi hun ved mads kommer ved den lyd*?? hmm)
Nå men vi hypper afsted, mig på krikken og ham på MC'en. Vi rider op i heden (et område med en masse brede græsstier med mange bakker osv) og vi rider/kører side om side. Sugar vil så løbe om kap med motorcyklen, og det laver vi så lidt sjov med, og hun hygger sig bare smiley På vej hjem kører mads så foran og holder ind til siden og hopper af, og siger så at han jeg kan tage motorcyklen hjem og at han så tager hende raceren (hesten)... det viste sig så at det skulle han aldrig have sagt, for lige da han satte sig om, tog fanden ved Sugar og hun stak af med ham, så mads måtte kaste sig af fordi han tabte bøjler og hele skidtet, og jeg måtte race efter hesten fordi hun galoperede videre (havde selvfølgelig tjekket om han var ok) og fik hende så indhentet inden hun kom ned til en større vej, og lige da hun så MC'en stoppede hun bare op?? o.O okay tænkte jeg så, det var sku lidt pudsigt at hun stoppede ved den, når hun lige havde rendt ad h til, hvilket hun ALDRIG gør smiley Nå men mads kommer løbende ned og jeg hopper af cyklen og tager krikken hjem, og lige så snart jeg har sat mig i sadlen, går hun bare som om intet er hændt... WTF :S da vi kommer hjem får hun sig så et ordenligt bad og kommer i solarie, efter dén tur smiley

ja lige en lille vild historie for idag smiley skal nok lige huske at sige, at mads er vant til at ride sugar regelmæssigt og har gjort det i over 1 år, men han kunne OVERHOVEDET ikke stoppe hende, så tror måske flugtinstinktet har sat ind overfor et eller andet som jeg nok ikke har set. men han er altså vant til hende og ikke totalt uerfaren smiley Så det på plads smiley

enjoy xD god aften til alle smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vild dag hos hesten :P
Kommentér på:
vild dag hos hesten :P

Annonce