{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
362 visninger | Oprettet:

Stresset, eller? {{forumTopicSubject}}

Ja, det omhandler vores sorte islænderhoppe Brella denne gang smiley

I boksen er Brella meget hidsig overfor de andre heste, og hun har næsten konstant ørerne lagt tilbage med mindre hun tror vi har noget mad. Hun bider ud efter dem og styrter rundt i boksen. For mig lyder det som en stresset hest. Hun står i en stald fuld af tyre og så vores 2 andre heste og tilmed er stalden et maskinhus også. Dog bliver der kun kørt på minilæsser omkring hendes boks og det er hun vant til fra der hvor hun kom fra før.

Men som sagt er hun meget anspændt og jeg tror at det er kun når vi er der fordi når jeg kommer ud om morgnen i weekenden står hun og hygger sammen med sin sidekammerat.

Ude på folden der jagter hun dem rundt med ørerne lagt fladt tilbage og bider ud efter dem. Jeg kan gå ned og sige "kom så Brella", og så går hun efter mig op. Hun ligger også ørerne fladt ned her selvom jeg ikke har tov på og nu er fri til at gå. Men jeg synes det svinger lidt op og ned fordi igår gik hun ikke med ørerne så meget lagt tilbage.

Er der nogen som ved en anelse om det her? For jeg vil selvfølgelig gerne have at hun er glad og tilfreds og ikke med ørerne tilbage konstant og generelt stresset.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stresset, eller?
Kommentér på:
Stresset, eller?

Annonce