{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Øv øv, så er den gal igen.. {{forumTopicSubject}}

Min dejlige pony, Forza Maldini har siden sommerferien startede, været foldbums pga. forstrukning af den dybe bøjesene i højre forben.

Dyrelægen sagde at han skulle stå 6 måneder på fold, og det har han så gjort nu, plus nogle ekstra måneder. Hvis han var rengående måtte jeg stille begynde at genoptræne ham, og det har jeg så gjort ved at gå lidt med ham/longered, også kom det øjeblik hvor jeg endelig måtte komme op på ryggen af ham. Det var fantastisk. Jeg har ikke gjort andet en at skridte ham, uden sadel og i grime, for ikke at overbelaste ham. Og både ham og jeg har nydt det.

Intil her for tre dage siden, jeg satte mig op og skridtede lidt. Holdt så for at han kunne spise lidt græs, og skridtede så igen, men jeg kunne mærke at der var noget galt. Jeg hoppede af, og løb så med ham, og der var den gal. Han haltede. Min stakkels pony. Det var ikke lige så slemt som det har været, men det var der.

Jeg er så ked af det, så sent som idag, skulle jeg hente ham fra folden, og der blev jeg mødt af et kæmpe vrinsk, og en pony der kom mig løbende i møde. Men han haltede.

Er så ked af det, og tror ikke at jeg kommer på ryggen af ham igen smiley

Måtte bare ud med det smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv øv, så er den gal igen..
Kommentér på:
Øv øv, så er den gal igen..

Annonce