{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
730 visninger | Oprettet:

forfangenhed, ny hest {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg har købt mig en ny hoppe, men jeg ved hun for 8 år siden har været forfangen. også sidder jeg og bliver i tvivl, har aldrig haft en forfangen hest før og vil gøre det så godt for hende som muligt.

på vores nuværende fold har pinus og min ishoppe spist det meste af græsset og der er kun tørt knas tilbage, mine egene 2 er ikke blevet kørt over på sommergræs endnu men den nye hoppe som kommer imorgen er oppe på 45 min nu.

ville i være bange for at sætte hende (den nye) på den fold hvor pinus og min nuværende hoppe går?

også skal jeg sætte hende på græs i overmorgen i de 45 min? eller kan hun vente til i weekenden og begynde sammen med de 2 andre?

kan forfangenhed udløses af stress? (forrige ejger fortalte at hun blev forfangen efter hun blev flyttet fra et hjem til et andet)

skal jeg måske fortryde min handel?

puha sikke en masse tanker

forrige ejer har dog oplyst at heste har gået på sommergræs de sidste 6 år uden problemer, men med en lang indkøring

nå håber i kan hjælpe lidt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forfangenhed, ny hest
Kommentér på:
forfangenhed, ny hest

Annonce