salg af hestefoder {{forumTopicSubject}}
Hej derude
Jeg sidder pt i praktik hos dlg i odense, jeg skal under min pratik skrive en rapport, hvor jeg som en af problemstillingerne skal finde ud af hvad der kræves af en hestefodersælger.
Sælgeren sidder som produkt konsulent og skal samtiddig sælge sit eget foder.
Hvis man forestiller sig at i overvejer at skifte foder over til vores mærke equsana/tjørnehøj mølle, og i derfor ringer hertil, hvad forventer i af sælgeren i får i røret?
hvad kan irritere jer ved en sådan sælger, altså hvad må vedkommende ikke gøre?
På hvilke områder forventer i at han har viden?
Det kan ikke forventes at sælgeren er 100% objektiv og foreslår andre fodermærker, da han jo som sagt er ansat til at sælge lige netop sit eget foder
Håber at få noge gode svar.
maj 2008
Følger: 44 Følgere: 43 Heste: 10 Emner: 105 Svar: 810
hvis der er tale om tilskuds produkter, forventer jeg at sælgeren har viden om hvad der i og hvad det gavner.. sælger skal kunne oplyse om det er naturlige ting eller "kemi" i produkterne..
Det irriterer mig usigeligt meget hvis de ikke har forstand på hestes ernæring og behov.. hader at få fingre i en sælger som bare sælger, forstå mig ret
maj 2010
Følger: 45 Følgere: 45 Heste: 3 Emner: 55 Svar: 356
Noget godt er en frisk, glad og initativtagende person, som der gerne fortæller noget om fodret, uden at man skal sidde og "hive" det frem.
dec 2006
Følger: 76 Følgere: 71 Heste: 6 Emner: 279 Svar: 2.059
Jeg kan stå fuldstændig af på hvis sælgeren ikke kan svare mig eller ikke har tid til at gøre samtalen færdig, jeg er ved at skifte over til jeres produkt gør mig færdig!
salg af hestefoder