338 visninger
|
Oprettet:
Hvor uheldig kan man være!!!!!! {{forumTopicSubject}}
For 4 måneder siden blev jeg nødt til at aflevere den dejligste hest tilbage til køber.. var virkelig glad for ham, ig han var bare kanon at ride.. men han kunne ikke gå igennem bøje prøve, vi prøvede end da 2 gange, jeg nåede at have ham i et halvt år, så det var trist den dag han skulle væk.. tror i så ikke jeg får af vide idag at han er gået igennem bøje prøve ved sine nye ejere.. neeeej, hvor er det surt!!!
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 690
apr 2006
Følger: 87 Følgere: 85 Heste: 6 Emner: 57 Svar: 395
men hvorfor ville du have at han skulle gå i gennem bøje prøven, når du var så glad for ham?
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.386
apr 2006
Følger: 44 Følgere: 41 Heste: 1 Emner: 38 Svar: 690
aug 2005
Følger: 403 Følgere: 423 Heste: 6 Emner: 156 Svar: 1.555
Hvorfor mon han ligepludselig går igennem hvis den har gigt ?
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.386
jan 2006
Følger: 66 Følgere: 58 Heste: 4 Emner: 198 Svar: 9.331
dec 2005
Følger: 43 Følgere: 49 Heste: 3 Emner: 152 Svar: 1.386
aug 2006
Følger: 145 Følgere: 134 Heste: 2 Emner: 123 Svar: 1.407
TOTALT TRÆLS
Føler med dig
jun 2004
Følger: 18 Følgere: 31 Heste: 5 Emner: 26 Svar: 737
aug 2006
Følger: 48 Følgere: 45 Heste: 6 Emner: 16 Svar: 740
jan 2004
Følger: 159 Følgere: 133 Heste: 4 Emner: 46 Svar: 2.323
Hvor uheldig kan man være!!!!!!