{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Hvor uheldig kan man være!!!!!! {{forumTopicSubject}}

For 4 måneder siden blev jeg nødt til at aflevere den dejligste hest tilbage til køber.. var virkelig glad for ham, ig han var bare kanon at ride.. men han kunne ikke gå igennem bøje prøve, vi prøvede end da 2 gange, jeg nåede at have ham i et halvt år, så det var trist den dag han skulle væk.. tror i så ikke jeg får af vide idag at han er gået igennem bøje prøve ved sine nye ejere.. neeeej, hvor er det surt!!!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor uheldig kan man være!!!!!!
Kommentér på:
Hvor uheldig kan man være!!!!!!

Annonce