{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.270 visninger | Oprettet:

Græstøjle {{forumTopicSubject}}

I en aden tråd blev den her anbefalet.

http://www.hooks.dk/product.aspx?productid=310490&deptid=111&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Vil høre om der er nogen som har erfaring med den og om den overhovedet virker!

Overvejer den kraftigt til Tasha og Bell men vil ikke bruge penge på den hvis den ikke virker.

---det er ikke lagt op til diskution om hjælpetøjler eller lignende, vil kun høre om folks erfaringer med den her tøjle for tror den kan hjælpe min datter meget!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gennemsyn af elladcykel 1.070 kr.
  • Hækklipning 2.000 kr.
  • udskiftning af lås 1.580 kr.
  • Montering af fodlister 540 kr.
  • Montering af front på opvaskemaskinge 1.000 kr.
  • 2 sorte konsol borde samles 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Græstøjle
  • #1   17. maj 2012 Jeg har været ude og pløje med nogle jyder en gang, der var meget madglade. Der bandt de en halmsnor i bidet og op til seletøjet, og det virkede jo fint... Hesten får et ordenligt ryk i munden første gang den prøver at gå ned, men den lærer ret hurtigt at den ikke skal ned med hovedet.

Så ja, jeg tror det virker.

• #2   17. maj 2012 Har redet med sådan en, da jeg red på rideskole, da en af hestene havde det med at tage hovedet ned, for at hive de mindre børn af, og så vidt jeg kunne se og mærke, hjalp den en del smiley Hesten stoppede i hvert fald næsten med det smiley

• #3   17. maj 2012 jeg har aldrig selv redet med den, men har set dem blive brugt før og de virker rigtig godt, da hesten bliver stoppet inden den hiver hovedet helt til jorden! god til enten heste som hele tiden vil græsse og som man ikke kan få op med hovedet, eller til små stædige ponyer som tager hovedet ned og hiver de små piger ud f sadlen. smiley

nogle vil sikkert mene det er synd, men eg kan altså ikke se hvad der er synd ved det.. hesten får jo selvfølgelig et ryk i bidet, men dette synes jeg er bedre end at hesten smidder af ved at hive børnene ud af sadlen..

• #4   17. maj 2012 Den får jo også kun et ryk et par gange og så holder den op med at tage hovedet ned. Kontra de 10000 gange den tager hovedet ned og den lille pige trækker alt hvad hun kan i tøjlen for at få hovedet op igen....
    Det er lidt a lá "målet helliger midlet"...

• #5   17. maj 2012 Tak for svarene :o)

Mit problem er netop at Bell (3'er ponyen) hele tiden tager hovedet ned og Tasha (6 år) har meget svært ved at holde hende oppe og når hovedet er nede har hun meget svært ved at få det op igen.
    Det er helt umuligt når de er på græs - et problem da hun er springrytter - og til tider gør hun det også i hallen bare fordi så mister Tasha tøjlerne og styringen.

Men tak for jeres svar, jeg tror bestemt jeg vil investere i den så :o)

• #6   17. maj 2012 jeg brugte sådan en på en pony passede, der altid bukkede ligemeget hvad,selv den midste lille lyd så bukkede hun, den hjælp rigtig meget, og holdte hurtigt op, men fandt hurtigt af hvornår den var på og ikke på smiley

• #7   17. maj 2012 synes da i hvert fald de er pengene værd! jeg ville købe sådan nogle uden at blinke hvis jeg havde en pony som gjorde sådan. smiley

• #8   22. maj 2012 Men der er jo forskel på om ponyen går det for at få græs eller for at trække tæjlen ud af hænderne på rytteren. Måske er hun lidt for hård i hånden når hun rider?? det kunne jo være derfor den gør det i ridehallen også? Eller også har den bare luret at man ikke skal lave noget når man har taget biddet :o)

• #9   22. maj 2012 Ved ikke om man må springe med dem faktisk.. Det skal du nok undersøge inden(:

Kommentér på:
Græstøjle

Annonce