{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Fra boks til løsdrift {{forumTopicSubject}}

Min 15 år gamle hest har altid været i boks om natten, på nær om sommeren. Men i dag kom han ud i løsdriftflokken, hvor det er planen han skal blive.
Han var ikke helt tilfreds og stressede meget. Løb bare rundt og ville tilbage til sin gamle flok han har haft i 5 måneder.
Men jeg håber han falder godt til.
Hvordan er jeres historier med heste der er gået fra boks til løsdrift, har I kunnet mærke forskel på dem? Positive som negative..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fra boks til løsdrift
  • #1   29. maj 2012 Min fungerer super godt i løsdrift men mit indtryk er at han savner sin boks smiley
    Han er en enkelt gang stukket af fra løsdriften for så at gå over til det gamle sted hvor han stod i boks. Det var midt om natten så de tog ham bare ind, og da jeg hentede ham så han utrolig tilfreds ud over at stå indendørs -.-
    Men han lider bestemt ingen nød i løsdriften og jeg har det godt med at han kan gå ind og ud som det passer ham.

• #4   29. maj 2012 Det du skriver er jo at det er flokken han er stresset over, ikke løsdriften smiley

• #5   29. maj 2012 Da jeg fik Sputnikk hjem skiftede han fra boks til løsdrift. Nu gik han kun med en pony tidligere og heller kun med en hest nu. Så flokken er ikke et problem. De to blev venner fra starten.
    Sputnikk var meget interesseret i løsdriften og elskede at stå indenfor og kigge ud, ligesom han ville vise, at han kunne går ud når han ønsker.
    Det var i flere uger, at han gik ind i løsdrift stalden hver aften når det blev mørkt. Det var for sjovt at se når han gik i seng.

• #6   29. maj 2012 Ja det ved jeg, men ville lige høre om folk der har sat hesten i løsdrift har oplevet nogen forandring. Jeg håber Safir bliver mere rolig ved at komme i løsdrift smiley

Der er lukket af for løsdriftskuret her om sommeren, men glæder mig til at se om han forstår der er læ derinde smiley

• #7   29. maj 2012 Både Baby og Sietse kom i boks i vinterhalvåret og på døgnfold om sommeren, husker ingen forskel på dem. Men det var også den samme flok de gik med smiley

• #8   29. maj 2012 Okay smiley
    Jeg tænker at han måske får bevæget sig mere og derved ikke er helt så frisk at ride, men det er sikkert ønsketænkning smiley

• #9   30. maj 2012 Det kan være at det hjælper, han bliver måske mere træt i hjernen - især her i starten, hvis han okser rundt på folden smiley

• #10   30. maj 2012 Ja måske smiley
    Lige nu håber jeg bare på han falder til ro derude. Han går stadig frem og tilbage langs hegnet. Hvor længe mon det kan tage..

• #11   30. maj 2012 Prøv at gå en tur med en af hans nye foldkammerater så han kan komme lidt tæt på en af dem uden at der går alt for megen heste-hiraki i den

Kommentér på:
Fra boks til løsdrift

Annonce