{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
582 visninger | Oprettet:

lån/leje/part af hest??? {{forumTopicSubject}}

hey jeg er en pige/kvinde på 22 år, jeg har reddet siden jeg var 3 år gammel, jeg har dog kun reddet et par gange om året de sidste 3 år da jeghar været i gang med studier og så pga prisen for at ride i KBH.

jeg ønsker nu at komme lidt mere i gang med at ride igen, men det er lige det med at finde råd...

så hvis nogen har brug for en til at motionere deres hest, en ridde makker, en part eller hva det nu ellers kunne være ville jeg være meget interesseret... hvis derer tale om en part er villig til at give max 500 om måneden, men så skal jeg også have mulighed for at ridde mere end en gang om ugen...
det er bedst hvis det er i kbh amt eller kbh da jeg jo skal kunne komme der han uden at have flere timers transport... det kan også være på sydsjælland i nogle weekender, jeg har nemlig familie i vordringborg og kommer der ned en til 2 weekender om måneden...;-)

mine ride erfringer, jeg kan det grundlæggende og har undervist på let niveau med børn for nogle år siden og en anelse handicap undervisning... jeg har aldrig været så aktiv i konkurence ridning, dog kun en lille smule travløb.. er mere til hyggestunder i skoven, en galoptur over marken, hygge i stalden osv.

jeg er stabil og til at stole på, holder altid aftaler med mindre noget meget vigtigt kommer i vejen, men så høre man altid fra mig... jeg har arbejde og fungere 100% normalt... jeg ønsker mig bare brændende at få mere kontakt til heste igen...

håber nogle kan hjælpe...;-)

VH Anna


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  lån/leje/part af hest???
Kommentér på:
lån/leje/part af hest???

Annonce