{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vrinsk hestefoder
  • #1   6. jun 2012 Har brugt det før... Man får hvad man betaler for jeg var ikke begejstret for det og skiftede hurtigt...

• #2   6. jun 2012 Jeg har brugt vrinsk i mange år og er tilfreds med det, har både brugt det til vedligehold og til opfedning.
    Køber det godt nok ikke ved møllerens, nem i løs vægt ved vores foderstof.

• #4   6. jun 2012 Har ikke prøvet det, da der er rigtigt meget stivelse i 32% , og så skal hesten have store mængder for at være dækket ind.

Meget andet jeg hellere ville vælge eks.

Fibrepiller Horselux (3 % stivelse) godt for mave og tarme

evt. lidt lucerne (hvis man vil gøre det lidt mere lækkert + tyggetid , men ikke nødvendigt)

Travo sport eller salvemingrøn vitaminer

1 spiseske fodersalt.

Så har du en sund og naturlig foderplan til din hest, som også dækker den ind.

• #5   6. jun 2012 Jeg har brugt det.. Det blev brugt til samtlige af staldens løbsheste:-)

• #6   6. jun 2012 Jeg er ikke videre begejstret.

1. Min hest tåler ikke for meget stivelse, og der er altså en god slat i.
    2. Der er IKKE de nødvenige vitaminer/mineraler i, og skal derfor suppleres med et godt mineral/vitaminprodukt af de dyre.
    3. Pelsen og manen var utrolig tør og kedelig at se på. Hun fik desuden MEGET skæl og hendes pels faldt af ved alm. brug af grime og dækner.

Så snart jeg skiftede mærke, fik hun lækker pels/man, de nødvendige vitaminer, ingen skælv, ingen bare pletter og en hest med en lidt mere afslappet tilgang til tingene.

Så en lille skræmme historie herfra(Sådan behøver det jo ikke at gå for alle heste), og hvis du beslutter dig for at prøve, så suppler endelig med vitaminer/mineraler!

• #7   6. jun 2012 jeg bruger det til mine military heste med fin succes... begge heste er rigtig pæne...

de får 75 gran travo sport ved siden af...

• #8   7. jun 2012 Ja bruger det til fem forskellige heste, har gjort det i mange år og er godt tilfreds.

• #10   7. jun 2012 Nogle gange når man sammenligner foder , kommer det jo også an på, hvordan ens hest har været fodret før , og hvad race det er osv.
    Nogle heste tåler bedre stivelse osv. end andre , og nogle heste fungere fint på korn, og så kan der også være forskel på hvordan man ser på sin hest, nogle synes måske hesten ser rigtigt godt ud, hvor andre synes den samme hest ser kedelig og mat ud.

Kommentér på:
Vrinsk hestefoder

Annonce