{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.324 visninger | Oprettet:

Ladelund efterskole? {{forumTopicSubject}}

Jeg har kigget lidt på ladelund, hvor jeg muligvis skal gå i 9. klasse.
Nogle der har erfaringer med efterskolen?
Hvor meget hest er der indblandet hvis du vælger heste linjen?
Kan man have heste linjen hele året?
Hvordan er elevhestene? (skal ikke selv have hest med)
og gerne lidt ris og ros om selve efterskolen.

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ladelund efterskole?
  • #1   11. jun 2012 der er massere focus på heste. 2 af mine venner skal gå der næste år, en i niende og en i tiende. smiley

• #2   11. jun 2012 Der er massere af ridning I ridelinjen - alle andre tidspunkter synes jeg ikke man har tid til den (bortset fra om aftenen, hvis der ingen arrangementer er). Jeg gik der sidste år smiley underviserne er söde til at hjälpe og boksene er fine smiley desvärre synes jeg foldene er noget lort - isär om vinteren, men så må man bruge den lille ridehal smiley

• #3   11. jun 2012 Du kan ikke have hesten linjen hele året, du har det den ene halvdel af året og den anden halvdel af året välger du noget andet (atelier er rigtig hyggeligt!)

De heste jeg red var söde - isär sunlight blev jeg pänt forelsket I xD de andre heste virkede self også söde, jeg kan ikke rigtig sige noget ridemässigt men på stald var de söde smiley de virkede også som om at man fik en hest som passede til en smiley

Efter skolen er kanon god! De er rigtig gode til at få fällesskab ind I os I starten af året og lärerne er kreative! ^^ dejlige värelser iövrigt smiley man får virkelig fede oplevelser der smiley fx gymnastik opvisninger - gymnastik lärene er iövrigt også gode og hjälpsomme hvis der er en övelese man ikke kan finde ud af ^^

• #4   11. jun 2012 Jeg har min hest opstaldet på rideskolen smiley
    Du kan evt kigge på ladelund rideklubs hjemmeside, så du kan få et indblik i hvordan rideskolen er, der er også billeder af alle elevheste, ellers har vi også en bruger herinde smiley hvor der er flere billeder og beskrivelse af alle elevheste smiley

• #5   11. jun 2012 Jeg havde ingen fornøjelse af at have min hest med. Synes at foldene var rigtig dårlige, undervisningen fra de lærer der havde hestelinien fungerede ikke overhovedet, og vi skiftede en hel del, hvilket gjorde vi havde 4 forskellige det år jeg gik der. Du har ikke særlig meget tid til dine heste, og de er sku ligeglade hvis du skal have lukket hestene ind(da jeg gik der måtte de max være på fold 2 timer, og hvis du ikke hentede hesten ind, tog de den ind et eller andet sted i stalden, så du måtte gå og lede efter din hest) Foldene var mudrede, og der var ingen græs. Synes personligt jeg skulle have ladet min hest blive derhjemme. Så havde den haft det meget bedre end deroppe. Kender ikke forholdene deroppe nu. Det er 3 år siden jeg gik der.

Jeg boede på gang med en som red på meget højt niveau, og hun måtte fx. ikke tage ud til undervisning ved hendes ridelærer. Hun skulle jo have en anden en vores, da hun red så højt oppe. Hvis du skal have hest med, vil jeg ikke anbefale det, men bare som efterskole, synes jeg den er meget velfungerende, med gode lærer.

• #6   12. jun 2012 Nu skal i lige huske at jeg ikke skal have hest med.... Jeg skal låne af rideskolen.:-)

Kommentér på:
Ladelund efterskole?

Annonce