{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.393 visninger | Oprettet:

Indadvendte øjenvipper føl {{forumTopicSubject}}

Nogle med erfaringer?

Jeg har læst mig frem til, at der skal handles hurtigt, og at løsningen i nogle tilfælde er, at lægge et sting, som gør, at øjenlåget "vippes" lidt udad, så øjenvipperne ikke kan komme ind i øjet.

Dyrlægen kommer her i formiddag, vil bare gerne høre andres erfaring, og hvad løsningen på problemet blev?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rensning af afløb fra vaskemaskine 1.500 kr.
  • Reparation af toilet der løber 950 kr.
  • Ophængning af hylde 680 kr.
  • Elektriker 1.250 kr.
  • Ukrudt 1.680 kr.
  • Installere ovn 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Indadvendte øjenvipper føl
  • #1   13. jun 2012 min mini havde det fan han blev født, jeg gjorde det at jeg holdte det rent med saltvand og vat 3-4 gange om dagen alt efter hvor meget det generede ham . der gik ca 1 uge så var det rette nogenlunde ud og hårene stak ikke ind i øjenene, men hos min mini var det heller ikke så slemt, jeg tror det kommer an på hvor meget det er.

• #3   13. jun 2012 har ikke prøvet det med føl men med en del lam. der ruller vi øjenlågen på plads nogle gange om dagen renser med lidt saltvandsopløsning du kan købe på apoteket
    køber pipetterne det er mere hygiejnisk med dyr. det har i 95 ud af 100 tilfælde hjulpet så det gik væk, de sidste 5 fik det lille sting som selv forsvinder
    det jeg køber hedder : visyn øjendråber saltvandsopløsning

• #4   13. jun 2012 Hende jeg red ved fik de sting i, og det blev rigtig fint smiley

• #5   13. jun 2012 Tak for Jeres svar.

Dyrlægen har nu været her, og i første omgang blev han bare limet på øjenlåget, så det bliver løftet lidt. Og så skal jeg holde skarpt øje med det og smøre med noget antibaktirielt creme i en uge...

Kommentér på:
Indadvendte øjenvipper føl

Annonce