{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

Farve læder ? og lave pandebånd {{forumTopicSubject}}

jeg har en gammel, gammel, gammel, kieffer trense til at hænge, det er skide godt læder, men da kindstykkerne er gået i stykker og det er umuligt at finde den farve igen, tænke jeg på at lave noget ud af pandebånd og næsebånd, da de begge har en rille( hvor i der har ligger en kæde pt) men igen farven, så tænker jeg kan jeg ikke farve det sort, men hvordan ? er vi ude i noget navsværte eller ?

er det til at arbejde med, er det noget man skal passe på ?

Og så lige lidt om hvilket sten skal man købe, er det hotfix eller er lim ok ? ja .. gode råd modtages med kyshånd


smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Farve læder ? og lave pandebånd
  • #1   18. jun 2012 hvis du skal indfarve noget sort skal du helt klart bruge navsærte- det er skide godt-

    du vasker den bare ren og lader det helt tørre og så maler du det ellers bare på. det smitter ikke af. jeg har gjordt det ved min sadle. og den ser FANTASTISK ud!!!

    navsværte kan du købe ved en skobutik (har jeg i hvert fald gjort) koster ca 45 kr.

    det er nem nok at arbejde med. men pas på med at gøre det indenfor. de dråber du evt taber de sidder altså bare rigtig godt fast smiley


  • #2   4. sep 2012 jeg sætter sten på med lim smiley men ved ikke om hot-fix er bedre

  • #3   5. okt 2012 Jeg har lige bestilt et hotfix jern fordi jeg har hørt det skulle være mest idiot sikkert ang. lim rester (:

Kommentér på:
Farve læder ? og lave pandebånd

Annonce