{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cheval liberty trailer dårlig kvalitet...
  • #1   25. jun 2012 og meget gerne med en begrundelse smiley

• #2   25. jun 2012 vi er helt vildt glade for vores, vi har haft den i 5 år og det eneste der er blevet lavet er at der er skiftet et par pærer og næsehjulet

• #3   25. jun 2012 har også haft en i nogle år og var meget glad for den. Men har hørt et par fortællinger om nogle ældre trailere af mærket som ikke var gode.

Dog er mit indtryk at 98% af folk er glade for deres CL trailer. Tror der er noget med alle mærker. Men skal ikke kunne sige det selvfølgelig.

• #4   25. jun 2012 Vi er utrolig glade for vores cheval liberté

• #5   25. jun 2012 Har lånt en et par gange, og synes de er fine nok til de heste der er gode til at stå i traileren..

Men da traileren er let at 'skille ad' indeni, altså fjerne bommene osv. så hvis man har en hest der kan finde på at 'sætte' sig tilbage på bommen, så letter hele indmaden i traileren, og det er ikke skide smart..

Brenderup er klart det bedste smiley

• #7   25. jun 2012 Er utrolig glad for min og vil ikke bytte den væk for et andet mærke smiley

• #8   25. jun 2012 Vi er også utoligt tilfredse med vores Cheval Liberte trailer...har kørt med den i 7 år, uden nogen problemer og med mange forskellige heste/føl!

• #9   25. jun 2012 Har også hørt de har en dårligt ry..
    Endda af en af deres forhandlere..

Har hørt det samme som Sanne fortæller ..

• #10   25. jun 2012 Det som Sanne skriver, er sket for mig og min hest.
    Men han er heller ikke specielt god til at være i trailer - så er næsten sikker på at han vil kunne skille hvilken som helst trailer ad, uanset mærke.

• #11   25. jun 2012 jeg har også hørt mere dårligt om cheval, end andre mærker. vi har en cheval og den er købt fra ny og næsten ikke brugt, alt er rusten på den støddæmpere defekt både rampe og undervogn, fugninger ikke lavet ordentligt, varmgalvanisering falder af, manchetter defekt, lister på rampe faldet af efter brug 3 gange, krakeleringer mange steder i glasfiber toppen, ir på aluminium, og jeg kan blive ved, den er næsten ikke brugt... er meget skuffet over den ringe kvalitet af den..

• #12   25. jun 2012 Har også kun hørt det samme som *stald zedekof*
    mkin hoppe villle heller ikke i trailer og havde torben andersen ude, han sagde køb for guds skyld aldrig en brederup det er en skrammelrup det er det værste P** !
    Så det er derfor hun ik ville i trailer og har nu købtr en humbaur og er rigtig tilfreds og nu går hoppen lige op!

• #13   25. jun 2012 sanne kolind. kan også kun give dig ret idet du siger det er for "løst" inde i den..
    katrine t. ja den blev købt sprit ny og det er hvad den fejler nu efter og have være brugt ca. 50-60 gange..
    det er derfor jeg søger om der er andre der har den erfaring med den er så ringe som os... vi er i gang med retsag pga. den er så ringe..

• #14   25. jun 2012 ved der for et par år siden har været flere tråde på heste nettet om folk der var utilfredse med cheval liberty trailere.

• #15   25. jun 2012 Jeg har heller ikke posiktive oplevelser med CL trailer.
    jeg købte en CL model 2004 XL. og mage til L... har jeg aldrig kørt med.
    Den var simpelhen utrolig skidt at køre med.
    Der ud over var den skrøbelig, vi havde på den korte tid vi havde den mange problemer med ting der gik i stikker på den.
    bla så "knækkede" den i toppen i begge sider og det var kun ved at køre med den...
    pg nu køre man jo ofte rundt på grusveje til og fra ridecentre...
    Det kunen den ikke holde til.

Jeg har nu købt mig en sprit ny Bøckmand bigmarset og for pokker en fed fed trailer !
    ALLE pengene værd !

• #16   25. jun 2012 I skal lige huske at CL 2000 modellerne havde mange børnesygdomme og de derfor heller ikke produkterne dem længere. Det var også hvad vores forhandler sagde, men de nye Gold trailere har fået rettet alle fejl.
    Cheval liberté har altså ikke lavet trailere i ligeså mange år som f.eks bockmann, derfor var der selvfølgelig lidt fejl i de tidlige modeller.

• #17   25. jun 2012 team grafik distanceteam. den trailer vi har er den nye cheval liberty gold med alu bund og pullman system, og så mange fejl på den, vi blev lovet kvalitet. jeg har også en kyllingekärran hestetrailer som er 20 år gammel nu og det er den meste fantastiske trailer jeg har haft, lige meget om jeg har sat heste i den som er gået i panik el andre ting, har den holdt og ikke lavet skade på hesten som chevalen har... og det skal lige siges den er 20 år og INGEN rust smiley

Kommentér på:
cheval liberty trailer dårlig kvalitet...

Annonce