{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.308 visninger | Oprettet:

Ny bund i cheval liberty trailer {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en 1 1/2 hestes trailer cheval liberty med glasfiber træ og helstøbt gummi måtte , jeg tror min bund er dårlig i den ene side den virker blød at træde på , har nogen selv prøvet at skifte sådan en , jeg er faktisk ligeglad med om måtten bagefter er en der ligger løs for så er det da nemmere at se om træet er ok Hvis nogen har prøvet at skifte sådan en så skriv endelig. Mvh heidi

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bund i cheval liberty trailer
  • #3   26. okt 2012 Min gamle cheval trailer fra 08 fik også råd i bunden. Der ringede jeg til forhandleren og fortalte hvordan og hvorledes og de var så søde og sagde de nok skulle skifte den kvit og frit. De sagde også at de tilbød det til mange, da der var fabrikationsfejl på mange af deres bunde, så synes da du skal prøve at ringe til cheval i holstebro og fortælle det. Måske du også er heldig smiley

• #4   27. okt 2012 Jeg ville aldrig selv turde skifte bund i en hestekræfter. En hest er meget tung, og tænk, hvis den gik igennem bunden?! Jeg har forsikring uden selvrisiko på min, så dét kan jeg anbefale. Se og få den lavet ved nogle der ved hvad de laver, og så få den forsikret bagefter. smiley

Kommentér på:
Ny bund i cheval liberty trailer

Annonce