{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Kan virkelig ikke holde til det.. {{forumTopicSubject}}

Sidder her og tudbrøler.. Maggie er halt, og nu efter 6 måneders behandling og en del narkose står den til aflivning.. Har godt vidst det, men kom lige til at sidde og se en masse gamle videoer af Maggie, og så gik sandheden op for mig.. Vi har nok ikke lang tid igen sammen. Hvor jeg dog fortryder alle de dage jeg ikke lige gad at ride, eller de tidspunkter jeg ikke lige gad være ude i stalden.. Hvor jeg dog fortryder så inderligt..

Ved lejligheden:
http://www.hestegalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=269954

Lavet lige da hun blev halt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan virkelig ikke holde til det..
  • #1   25. jun 2012 Jeg ved, at det ikke hjælper, at jeg skriver det her, men jeg kan virkelig godt sætte mig i dit sted. Har selv været der... Min gamle pony var også halt on/off i rigtig lang tid - vi gjorde alt for hende - uden det blev bedre. Det blev bare værre og værre. Det var hårdt at tænke "Nu har dyrlægen kigget på hende, hun har haft pause, og i morgen når jeg tjekker hende, skulle hun gerne være haltfri, men nej!" Hver gang var det som at få et slag, og man havde lyst til at sætte sig ned og tude på stedet. Hun var halt selv på folden til sidst, så der var virkelig ikke mere at gøre. Jeg valgte selv at sige stop, da hun havde mistet gnisten fuldstændigt. Det var den værste periode i mit liv, men jeg vidste, at jeg gjorde det bedste for hende. Hvor har jeg grædt mange gange, tænkt at verden var hård og uretfærdig og at ingenting var noget værd uden hende, men man lærer at acceptere det lige så stille og roligt. Jeg kan stadig knibe en tåre, når jeg kigger billeder, for gud hvor jeg savner hende, men kan heldigvis mindes hende for de gode ting nu og vil ikke fokusere på sygdom og de dårlige tider. Hun var en god pony, og det er det jeg vil huske hende for.

    Jeg føler rigtig meget med dig, det er virkelig ikke sjovt at indse, at man skal miste sin bedste ven - men du kan gemme hende i dit hjerte og i dine tanker, selvom det self slet ikke er det samme som at have hende hos dig.


  • #2   25. jun 2012 Hvor er det bare synd for dig! Jeg har heldigvis aldrig prøvet at miste e hest, men kan virkelig godt forstå dig!

  • #3   25. jun 2012 Føler med dig! Sød video! Sidder og græder.... Den ramte hårdt! Min eget skat skal aflives i starten af august og det er så hårdt at vide at det snart er slut smiley

  • #4   25. jun 2012 Hvor er det en smuk film du har lavet og jeg må indrømme at jeg måtte kniben en tåre til sidst.
    Kender dig ikke men føler med dig at du skal sige farvel til din bedste ven. Sender varme tanker jeres vej.


  • #5   25. jun 2012 Kender det alt for godt. Min gamle fik gigt og ja inden vi fandt ud af det var det. Og så havde man et år med on off ridning. Det virkeligt hårdt at sige farvel. Desværre jo en del af at være hestejer. Men ja som siger når man siger farvel finder man virkelig ud af hvad man mister og ligemeget hvor sød den næste hest er og bliver kan man aldrig erstatte et unikt dyr. Føler med dig og ja lyder til beslutningen er taget så et varmt kram herfra og selv om verden burde gå i stå, så går livet vidre.



  • #6   25. jun 2012 Jeg kender godt den følse du sider med. jeg måtte få aflivet min lille Röste her d. 1 marts grundet forfangehed. der gik dog nogle dage før jeg fik beskeden til hun blev himmel hest. Det er først nu at jeg er begyndt at finde en anden rythme i min hverdag.

    Det er en meget hård ting. og jeg tuder da stadig når jeg ser video eller billeder med hende, når jeg er alene.

    Men husk det er bedst for den. Den vil blive smertefri.

    Men jeg følte mig også som den onde person der gav dyrlægen ret og grønt lys. Og man tænker havd man kunne have gjort anderledes, hvor gik det galt osv...


  • #7   27. jun 2012 Det skal nok gå med tiden.
    At skulle sige farvel til sin hest, er jo som at miste et nært familiemedlem. Det er hårdt og man føler det er uretfærdigt. Sorg er dog en sund ting, med tiden bliver sorgen vendt til at man tænker tilbage med et smil på læben, savnet vil dog altid følge en, men man lære at leve med det;)
    Du har gjort det du kunne for din hest og det må du også tænke på, du må i hvert fald ikke bebrejde dig selv noget som helst.
    Tal med dine veninder og familie om hende og kom over tabet på den måde.
    Ønsker dig alt det bedste og op med humøret smiley



Kommentér på:
Kan virkelig ikke holde til det..

Annonce