{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiberpiller hvor meget vand til opblødning?
  • #1   27. jun 2012 Læs på sækken. Der er forskel fra fabrikat til fabrikat.

  • #2   27. jun 2012 Det står desværre ikke på alle poser smiley
    Når jeg prøver et nyt produkt plejer jeg bare at hælde vand på og så se om det bliver opblødt eller har fået for meget/for lidt. Så kan man regulere det efterhånden smiley
    Men det ville da være lækkert hvis de gad skrive det på sækken!


  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #3   27. jun 2012 Er der nogen speciel grund til at du vil opbløde dem, du kan uden problemer give optil 500 gram i tør vægt jeg har selv givet det hele vinteren og selvom de skulle opløse sig lidt undervejs så er er fiberpiller ikke andet end små kaninpiller og de er coated så de først rigtig opløser sig i maven.



  • #5   27. jun 2012 ved godt de kan uden at opbløde men vil godt have muligheden. vitaminer og mineraler har jeg ved siden af smiley

  • #6   27. jun 2012 nu bruger jeg godt nok horselux, men jeg opbløder en halv liter (250g) med ca. 1-1,5 liter vand smiley så det en lille smule grødet, hvilket min hest elsker smiley

  • JM
    VIP
    JM Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 83 Følgere: 78 Heste: 6 Emner: 51 Svar: 2.934
    #8   27. jun 2012 Pigen med Pintosvesken - nu er der jo mange faktorer der spiler ind ved spiserørsforstoppelse og har man en hest der er meget forslugen så vil den kunne få spiserørsfortoppelse af ALT foder inkl. hø og wrap og i disse tilfælde ville jeg også opbløde fiberpiller men spiser hesten helt normalt er det helt ufarligt at fodre dem tørre, hesten har slet ikke så meget væske i munden at de begynder at udblødes på vej ned så din frygt er stærkt overdreven.

    Når man som jeg fodre så hesten aldrig er gammelsulten så er det altså ikke anderledes end de 250 gram fuldstængig identiske kaninpiller som dens tilskudsfoder er lavet af smiley så det er faktisk mere end 500 gram tørre piller per gang.


Kommentér på:
fiberpiller hvor meget vand til opblødning?

Annonce