{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hestesvømning? :-)
  • #2   30. jun 2012 Tusind tak! Kan i anbefale et sted, hvor der er vandløbebånd? .-)

• #4   30. jun 2012 Tak, jeg har fundet et sted nu! :-))

• #5   30. jun 2012 hesten kommer IKKE til at vende forkert af at svømme!
    Hesten har ikke en luftpude indbygget i røven som holder den oppe, muskler i lænd og ryg er nogle af de muskler der er mest aktive under svømning, hvilket er en af grundene til det bruges til heste med ks.

Der udvikler heller ikke underhals, hvis de får den rigtige svømmetræning, der er flere internationale dressur ryttere der svømmetræner deres heste.

• #6   1. jul 2012 Axel svømmer fast en gang ugentligt, ikke så meget for muskelopbygning, men mere for konditionen -han har slidgigt i koderne, så konditionstræning i form af svømning kan spare ham for en af de mere slidsomme ture i skoven.

Om svømning er godt eller skidt, afhænger i høj grad af hvordan den bliver svømmet og hvordan hesten ligger i vandet. Jeg har set enkelte heste der i den grad brugte sig forkert (sænket ryg, undrhalsen skudt frem osv), og sådan en het ville jeg næppe fortsætte med at få svømmetrænet. Men ligger hesten godt i vandet og er god til at bruge sig, så får man osse bygget en udemærket muskulatur op -jeg ville dog ikke lade svømmetræningen stå helt alene.

For konditionen er det fremragende træning.

• #7   1. jul 2012 Og ang vandløbebånd, så synes jeg absolut osse det er en god opfindelse, og bestemt noget hesten får en masse ud af.

Men om det er sømning eller vandløbebånd man skal vælge, afhænger jo af hvad det er man ønsker at opnå med træningen og om der evt er nogen skader at tage hensyn til (og i så fald, hvilken form for skader)

Kommentér på:
Hestesvømning? :-)

Annonce