{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
599 visninger | Oprettet:

hestesvømning.. {{forumTopicSubject}}

Hej derude..
jeg overvejer lidt på et tidspunkt at sende min hest til svømning,
men jeg har også hørt om at det kan gøre hesten meget stiv hvis den spænder op fordi den ikke bryder sig om at svømme..
jeg ved min hest godt kan li at bade ved havet, men ved jo ikke hvordan han ville reagere på at blive "smidt i en swimmingpool" og så er 3 uger lang tid..
det vil ligge sådan at der er stævne en uges tid efter, er det for tidligt? eller kræver det ikke så meget restituion efter sådan en tur? normalvis træner jeg ikke hårdt lige op til stævner, men han skal selv holdes smidig og igang..

men giv mig al jeres erfaring om hestesvømning smiley
jeg overvejer karmdal wellness hvis der er nogen der har erfaringer fra det sted smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hestesvømning..
  • #1   25. feb 2013 Jeg har god erfaring med Karmdal smiley

Kender ejeren af stedet, og mine heste elsker at være derude smiley
    Lone er fantastisk dygtig til det hun laver. Min tidligere hest var lidt af en kylling, og ville slet ikke ind i "svømmehallen". Lone fik ham i vandet efter 5 minutter, og derefter var han slet ikke til at stoppe igen smiley .

• #2   26. feb 2013 fedt smiley hvordan følte du han var efter svømningen?

• #3   26. feb 2013 De er selvfølgelig helt brugte første gang, der får de også kun lov til at svømme 3 baner og så stopper de, så det ikke bliver for meget.
    Efter det begynder de at ligge flere og flere baner, samt strøm i, så det bliver hårdere.

Ham kyllingen var helt brugt første gang, men 2 og 3 gang var det ikke helt så slemt, men der har de også prøvet det, og så skal de ikke stå og pruste sig op over poolen, fordi det er "farligt" smiley

• #4   27. feb 2013 okay..
    men følte du han var stiv da han kom hjem? eller sådan på nogen måde negativt påvirket da han sådan var kommet sig over det? smiley
    tænker også bare meget på om det er det værd.. altså om hesten får noget ud af træningen smiley det er jo lidt dyrt at sende ham derned i 3 uger hvis han kommer hjem stiv og ellers i samme stand som før han tog afsted smiley så jeg vil gerne høre så mange erfaringer som muligt smiley

• #5   27. feb 2013 Da min havde været på ophold, kunne jeg mærke at han kunne holde til mere arbejde, før han blev "doven". Har overhovedet ikke oplevet mine blive stive eller noget efter svømning, tværtimod smiley .

Muskulaturen ændre sig utrolig hurtigt ved svømning, i forhold til alm. træning, og oplever hesten har meget mere power.

Jeg synes helt klart at pengene er det hele værd smiley Mine er dog ikke på ophold, men svømmer dernede et par gange, da jeg alligevel bor i nærheden.

• #6   27. feb 2013 ah okay smiley jamen det lyder jo bare super godt smiley
    så kan det være jeg skal prøve det.. smiley

• #8   27. feb 2013 okay.. men det er nu heller ikke så meget rygsmuskler som muskler i bagpartiet han mangler..

• #9   5. sep 2013 blot til info, er der her nogle gode råd om (link fjernet)

Kommentér på:
hestesvømning..

Annonce