{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pris pr hektar
  • #1   30. jun 2012 jeg følger lige med :0)

• #2   30. jun 2012 eg følger lige med :0)

• #3   30. jun 2012 Hej !
    måske kan jeg huske lidt om det. Alm landbrugsjord koster helst under 4000 kr/ha, hvis højere, er det dyrt. Men men, det er prisen for landbrugsjord, der kan dyrkes. Ofte nøjes vi hestefolk med engjord, der for mange landmænd ikke har den store værdi, og så kan prisen være væsentlig mindre.
    Selv giver jeg 1000-1500 kr/ha for mine engstykker, men tror prisen svinger meget.
    Håber det kan hjælpe lidt : )

• #4   1. jul 2012 Hvilket område er du i? Og tænker prøv at snakke med landmændene omkring dig, de ved hvad der tjenes på markerne og derved hvad prisen er ca i området.

• #5   1. jul 2012 Det jord vi lejer (ikke eng jord) det giver vi 3000 kr pr. Hektar for. Og det giver alle dem jeg kender smiley

• #6   1. jul 2012 Hold da op jeg skal da flytte til Jylland..:-) Normalt siger man 1 kr på kvadratmeter incl moms.. Alt efter hvor god jorden er for landmanden.. Men kan læse det svinger noget omkring i landet.. selvfølgelig et stykke eng som landmanden ikke bruger kan man jo nok leje noget billiger, men vis det er en mark han dyrker så er det normalt at komme derop..:-)

• #7   1. jul 2012 Vi havde snakket med ham der har markerne omkring vores om at leje det, og det var til 4000 pr hektar, i alt 12.000 for leje af jord om året. Normalt kan man jo så hente halvdelen tilbage ca igennem hektarstøtten, men det ville ham vi skulle leje af ikke stå for, det skulle vi selv. Så var vi ude i at skulle hente det hjem via min svigerfar osv., det blev simpelthen for rodet, så vi opgav. Desværre, kunne ellers godt have brugt noget mere jord smiley
    Det er så også jord der bliver dyrket. Andre i området hørte ham til købsprisen af jorden, og det var ikke bedre, som min kæreste plejer at sige i sjov, så tror han det er guld han har smiley
    Så nu er det lejet ud til en landmand, så må vi se... Og det er herovre i det mørke Vestjylland må jeg hellere tilføje smiley

• #8   1. jul 2012 Jeg har lejet to arealer, det ene betaler jeg en overpris for, det andet er billigt.

4 hektar eng inkl to mindre søger, betaler jeg knap 2000,-/årligt. Prisen svarer til 500 kr/hektar.

Jeg har derudover 1,4 hektar landbrugsjord, hvilket jeg betaler 7500,-/årligt for, svarende til en hektarpris på 5400,-. Det er dyrt.

Jeg bor i Sønderjylland.

• #9   1. jul 2012 Jeg har ladet mig fortælle at hektarprisen i mit område ellers er omkring 3800,-

• #12   20. jun 2019 I Midtjylland giver jeg 2000 kr/årligt for 1/2 ha.

Det er landbrugsjord, men ligger lidt træls for kørsel med traktor.
    Til gengæld ligger det GENIALT for mig smiley Fra stalddøren er der 35 cm over til første led ud på folden smiley

Han beholder ha-støtte.

Til gengæld glæder det min landmand, at der ser pænt og velholdt ud, når han kører forbi - og for ham er det vigtigt med godt naboskab, og det er det også for os smiley

Mvh Charlotte

• #13   20. jun 2019 Stald zederkopf.

Det er udbud og efterspørgsel.

Jeg har et husmandssted på østsjælland.
    6 hektarer, der forpagtes ud til at dyrke korn på.
    6000 kr pr hektar pr år.

Prisen afhænger af, hvor besværligt jorden er at dyrke, eller hvor besværligt det er at forpagtet ud...

Kommentér på:
Pris pr hektar

Annonce