{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  pris på opstaldning
  • #1   27. sep 2016 Jeg giver 500kr for 5,5 hektar. Med løsdrift til 5 heste.

    Uden at have set stedet vil sige ca 800kr pr md


  • #2   27. sep 2016 okay det lyder dælme billigt

  • #3   27. sep 2016 Ja det er billigt. Det er i Skørping.

    Da jeg stod opstaldet i Randers kostede en boks 600kr pr md med halm
    Med fold vand og strøm


  • #4   27. sep 2016 Kommer an på hvad der er med af faciliteter..

  • #5   27. sep 2016 spiltov er der også hvis det er det du tænkte smiley

  • #6   27. sep 2016 Ridebane? Langt til skov? Parkeringsmulighed/offentlig transport?
    Skal prisen være med eller uden forbrug (el og vand)?
    Er der plads til opbevaring af foder/strå/udstyr?

    Alt sådan noget spiller ind i min udregning. smiley



  • #7   27. sep 2016 ridebane er der mulighed for den kan genetableres igen. der er ikk langt til skov pejhedeskov ligger 2.5 km væk ca. prisen er nok med el og vand regner jeg med. plus der vil blive lavet et sadel rum så de kan ligges ind og låses til.

  • #8   27. sep 2016 plus pakering er der fint plads til og der er inn offeligt transport

  • #9   27. sep 2016 Giver 800,- med halm. Ridebane m. lys. 2 km til skov. 170 meter til rideklub (ridehus) beslagsmed på stedet, underviser på stedet. Skridtbånd og solarie.

    Lige ude for Odense (Odense N)


    Det er svært at sætte pris på.. Hvad med ind og udlukning af hestene? Hvad med mødding, betaler man selv for at komme af med den? Er der plads til strøelse? Er der ridehus i nærheden?

    Umiddelbart ville jeg max give 500,- pr hest.


  • #10   28. sep 2016 Hvis jeg var dig, ville jeg skrive ned hvad I tilbyder. Og så Google hvad andre annoncerer med i dit område.
    Staldfaciliteterne. Fold faciliteter. Er der allerede sat hegn op? Hvor meget plads er der til opbevaring af udstyr og foder? Hvad er der af ridebaner i nærområdet? Hvad er der af ridehal? Hvad koster et halkort? Skal man ride på vejen i vintermørke for at komme hen til det?

    Og slå op på hestenettet.dk, hestegalleri.dk og dba.dk og gul og gratis og lokalaviser. Sammenlign priser.
    Spørg de lokale hestetosser du kender.

    Og ikke mindst, overvej hvorfor du vil leje ud?
    Er det for at få økonomisk tilskud - og hvor få penge kan du nøjes med, før det ikke længere er besværet værd.
    Du kan også overveje at leje det ud som sommergræsning alene. Så kræves der ikke meget af bygninger. Der kræves ikke hal, for folk rider ude i aftensolen. Folk vil ikke savne mulighed for at lagre et års grovfoder.
    Når du lægger budget, så tag højde for at store dyr slider på bygninger, dvs større udgifter til mørtel mv.
    Er det fordi store dyr er dejlige, og det kunne være hyggeligt at have noget græssende - så kan du også overveje at købe et par tyrekalve selv. Eller lam. Brug staldfaciliteterne på dem. Og slagt dem om efteråret.
    (Mange kvægracer har en hornløs variant, eller kan afhornes ved dyrlæge. Overvej det, da kvæg kan slide meget på bygninger hvis de har horn)

    Værdien kan være alt fra fra 500-4.000 kr pr måned i min uvidenhed.
    For jeg ved ikke nok om hvad du tilbyder til at kunne svare bedre.

    Men jeg ville lave en annonce med en pris der var sat efter, at den var høj nok til at dække dit besvær med at leje ud. Hvis nogen bider på, er det nogen som synes at det var en fair pris.


Kommentér på:
pris på opstaldning

Annonce