{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Hingstegal hoppe - middel? {{forumTopicSubject}}

Jeg er den heldige indehaver af en skøn hoppe med en kæmpe personlighed. Hun er noget af det sødeste man kan finde og jeg ville ikke bytte hende for noget andet i verden.

Men som alle andre hopper bliver hun jo hingstegal engang imellem. Hun har tidligere gået sammen med sin store kærlighed på fold hvilket resulterede i at hun blev hingstegal hveranden uge og så gik hun ellers og strintede og gjorde sig til. I min ridning gjorde det ikke så meget udover hun blev ekstra vågen. Til sidst blev det da lige voldsomt nok da hun normalt kun blev hingstegal to gange om året med en uges varighed, og hun går derfor nu alene på fold som hun trives bedst med smiley

Nu er det bare sådan at hun er typen som bliver hingstegal hver gang hun ser en hest hun kan lide, og måske varer det kun et par dage eller indtil denne hest er væk, nogle gange max. en uge.

Jeg var til flerdages stævne i weekenden hvor hun flyttede ind ved siden af en LÆKKER vallak synes hun selv og blev hingstegal, og det ødelagde lidt mit stævne da hun slet ikke var sig selv. Vi har overvejet at give hende nogle hormoner så det ikke er så voldsomt, men jeg ønsker ikke hun konstant skal være på hormoner for problemet er som sagt kun når hun ser en lækker hest og bliver lidt forelsket smiley

Jeg ville ringe og snakke med min dyrlæge og høre om de havde noget jeg kunne give hende som kunne bremse udviklingen når hun først bliver hingstegal eller om den eneste mulighed bare er at rykke hende så hun stopper igen eller om hun fast skal have hormoner.

Har I nogle forslag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hingstegal hoppe - middel?
Kommentér på:
Hingstegal hoppe - middel?

Annonce