Sød ved børn-ikke ved voksne {{forumTopicSubject}}
Hej..
Min pony Mille er simpelthen den skønneste pony.. Man kan alt med hende.. Min datter på snart 5 kan ride hende alene i både skridt og trav.. Hun går helt rolig og gør hva der bliver sagt.. I dag var så en 10 årig pige ude og ride hende.. Der var hun også eksemplarisk og gjorde alt hun blev bedt om.. Men..
Så snart jeg sætter mig op kan hun være en lille djævel.. Jeg kan sagtens ride hende men ikke altid uden kamp på ride banen.. På tur er hun altid sød for det meste.. Sys det er så sjovt at børn bare kan sætte sig op og ride uden problemer.. Men de kræver self heller ikk så meget af hende..
Andre der til tider har en sjov hest/pony
?
maj 2007
Følger: 29 Følgere: 27 Heste: 2 Emner: 104 Svar: 1.384
apr 2007
Følger: 6 Følgere: 4 Heste: 2 Emner: 57 Svar: 248
nov 2009
Følger: 84 Følgere: 100 Heste: 10 Emner: 225 Svar: 5.259
jul 2006
Følger: 671 Følgere: 1048 Heste: 1 Emner: 917 Svar: 18.892
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.666
Jasmin var også meget stille og roligt da jeg red hende første gang. Spændte i kroppen hvis hun blev usikker på noget og var SÅ artig.. Nu er den tosse begyndt at føle at jeg føler mig helt tryg ved hende og godt kan klare hun skaber sig en smule, så nu hopper hun gerne lidt med bagbenen hvis hun blir usikker.. vi svinger den lige til siden og viger heeelt udenom.. sådan en tosse hest, men så sikker at handicappede vil kunne blive på hende.
Ved min mor var hun også HEEEEEEELT forsigtig og gik meget stille så hun havde balance og følte sig tryg
dec 2008
Følger: 74 Følgere: 248 Heste: 5 Emner: 852 Svar: 9.666
Siden det er han så også KUN blevet udelukkende nussehest.. Han er pensioneret og går på fold med hans bedsteven og bruges til kys og kram og at kigge på... Han eelsker det!
Sød ved børn-ikke ved voksne