{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
459 visninger | Oprettet:

Sød ved børn-ikke ved voksne {{forumTopicSubject}}

Hej..
Min pony Mille er simpelthen den skønneste pony.. Man kan alt med hende.. Min datter på snart 5 kan ride hende alene i både skridt og trav.. Hun går helt rolig og gør hva der bliver sagt.. I dag var så en 10 årig pige ude og ride hende.. Der var hun også eksemplarisk og gjorde alt hun blev bedt om.. Men..
Så snart jeg sætter mig op kan hun være en lille djævel.. Jeg kan sagtens ride hende men ikke altid uden kamp på ride banen.. På tur er hun altid sød for det meste.. Sys det er så sjovt at børn bare kan sætte sig op og ride uden problemer.. Men de kræver self heller ikk så meget af hende..
Andre der til tider har en sjov hest/pony smiley ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af vægbeslag med udtræk samt tv der skal sidde derpå 350 kr.
  • Samling af skab 1.180 kr.
  • Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sød ved børn-ikke ved voksne
  • #1   12. jul 2012 ja.. min krikke elsker handicappede mennesker, og gerne dem der sidder i kørestol, og er helt handicappede, han puffer forsigtigt til dem og slikker dem over det hele, han passer på dem, og derfor er han en super god hest for mig, da jeg også er handicappet, dog ikke så slemt at jeg sidder i kørestol.. men børn og især drengebørn bryder han sig ikke om.. og hvis du kommer med attityden "her bestemmer jeg" så kan du også forvente et par bagben smiley

• #2   12. jul 2012 Min heste bider ud efter alle, men med det samme der kommer små bør, er han den kærligste hyp smiley

• #3   12. jul 2012 Altså, min mors hest Prins kunne simpelthen ALDRIG finde på, at gøre noget, når mindre børn sidder på ham eller rider på ham. Da jeg var mindre, gjorde han bare det jeg ville have ham til - nu, når jeg rider ham, og når min mor rider ham, skal man pludseligt til at forlange mere af ham, da man skal til at arbejde noget mere for det smiley Han kan klart finde ud af, når det er en rutineret rytter, og en urutineret rytter smiley

• #4   12. jul 2012 jeg lånte engang en pony der HADEDE børn! smiley det var ret sjovt.. xD

• #5   12. jul 2012 Min fars gamle PRE hingst var meget sådan normal hest ved ældre børn og voksne.. Lige så snart jeg var der, var han simpelhen SÅ forsigtig, han turde næsten ikke at gøre noget fordi han var bange for der skete mig noget .. men iiih han elskede mig, jeg va virkelig bare sådan en kær en som skulle passes på.. Blev nusset med og puffet til og gået stille med og når man så bliver bange... BANG... jeg spænder bare så du ikke kommer til skade.. Det er sært med de hypper smiley

Jasmin var også meget stille og roligt da jeg red hende første gang. Spændte i kroppen hvis hun blev usikker på noget og var SÅ artig.. Nu er den tosse begyndt at føle at jeg føler mig helt tryg ved hende og godt kan klare hun skaber sig en smule, så nu hopper hun gerne lidt med bagbenen hvis hun blir usikker.. vi svinger den lige til siden og viger heeelt udenom.. sådan en tosse hest, men så sikker at handicappede vil kunne blive på hende.

Ved min mor var hun også HEEEEEEELT forsigtig og gik meget stille så hun havde balance og følte sig tryg smiley

• #6   12. jul 2012 Aram, min gamle pony som var et værre monster og så uartig og lige til at få grå hår af(men stadig kun kan elske <333) var også bare super sød ved de små.. Normalt bider han og kan slet ikke klare man krammer ham om hals og ben og står flere om ham så tæt... Her stod vi 4.. mig, 2 små børn og en mor, og børnene krammede mave, ben og hals og hovede, og aram stod bare der pinstille uden at bide eller nappe.. Iiih han eeelsker børn som er stille men som også bare vil nusse om ham.

Siden det er han så også KUN blevet udelukkende nussehest.. Han er pensioneret og går på fold med hans bedsteven og bruges til kys og kram og at kigge på... Han eelsker det!

Kommentér på:
Sød ved børn-ikke ved voksne

Annonce